Ήταν κάτι που είχε ανακοινώσει ο (εκλιπών) CEO της Ferrari, Σέρτζιο Μαρκιόνε, από τον περασμένο Ιανουάριο: το «Αλογάκι»ετοιμάζει ένα νέο V8 υβριδικό μοντέλο που, όπως σημειώνουν τα ιταλικά ΜΜΕ, θα αποκαλυφθεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, που θα διεξαχθεί την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου.
Το επιβεβαίωσε με δηλώσεις του τις προάλλες και ο διάδοχος του Μαρκιόνε από τον περασμένο Ιούλιο, ο Λουίς Καμιλέρι, προσθέτοντας πως η απόφαση αυτή πάρθηκε προκειμένου η ιταλική εταιρία να μπορεί να πιάσει τους όλο και αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.
Παρότι ο ισχυρός άνδρας της ιταλικής εταιρίας δεν ανακοίνωσε σε ποιο αυτοκίνητο θα τοποθετηθεί ο υβριδικός κινητήρας, και με την αυτοκινητοβιομηχανία να κρατά το μοντέλο ως επτασφράγιστο μυστικό, η λογική λέει πως αυτός θα βρίσκεται στο νέο SUV της -σε ένα μήνα από τώρα θα ξέρουμε μετά βεβαιότητας.
Ο Μαρκιόνε, πριν πεθάνει, είχε τονίσει:«επιθυμούμε την διείσδυση της Ferrari σε νέα τμήματα της αγοράς, όπως είναι τα ηλεκτρικά υβριδικά οχήματα και τα οχήματα πολλαπλών χρήσεων».
Συνολικά, οι Ιταλοί έχουν προγραμματίσει να παρουσιάσουν την επόμενη τριετία, από το 2019 έως το 2022 δηλαδή, 15 νέα μοντέλα.
Οι ιθύνοντες της Ferrari επιβεβαίωσαν επίσης πως μέχρι το 2022 θα εισάγουν το πρώτο πεντάθυρο μοντέλο στην ιστορία της μπράντας.
Αυτό θα ονομάζεται Purosangue – «καθαρόαιμο» στα Ελληνικά, προς τιμήν μιας αντίστοιχης ράτσας αλόγων – και θα έχει crossover σχήμα, με ελαφρώς μικρότερες διαστάσεις από τη Lamborghini Urus.
Θα έχει τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω, ενώ θα υπάρξουν και υβριδικές εκδόσεις.
Ταυτόχρονα, θα δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στην… υβριδοποίηση της γκάμας τους, καθώς στόχος είναι το 60% του στόλου της, έως το 2022, να είναι υβριδικά.
Όλα αυτά ανήκουν στο μεγαλεπήβολο πενταετές σχέδιο του Μαρκιόνε, που αποφασίστηκε να συνεχιστεί με τον ίδιο ζήλο, ακόμη και μετά τον αιφνίδιο θάνατο του.
Όπως καταλήγει ο Καμιλέρι, παραμένει επίσης ο στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας να ξεπεράσει τις πωλήσεις των 10.000 οχημάτων τον χρόνο, όριο που επιβλήθηκε από τη διοίκηση της εταιρείας για δυο λόγους: πρώτος, ο ψυχολογικός, και κατά δεύτερον επειδή μέχρι το όριο των 10.000 αυτοκινήτων, η Ferrari δεν υπόκειται σε τόσο αυστηρούς αντιρρυπαντικούς κανόνες, όσο οι εταιρείες που πουλάνε πολύ περισσότερα αυτοκίνητα.