Αυτές τις ημέρες, η Subaru USA «ανέβασε» μία σειρά από σύντομα βίντεο. Είναι για τον Diego, τον Echo, τον Mace, τον Cooper, τον Charlie, τον Ray και τα άλλα «παιδιά». Είναι μερικά μόνο από τα αουτσάιντερ. Σκυλιά με κάποιο «πρόβλημα». Το ένα έχει χάσει το μάτι του. Το άλλο έχει χάσει το πόδι του. Το άλλο είναι είναι τεράστιο και δεν το θέλει κανείς. Το άλλο είναι ηλικιωμένο. Και ούτω καθ’ εξής. Είναι τα «underdogs» – ένα λογοπαίγνιο που χρησιμοποίησε έξυπνα η Subaru για να προωθήσει την καμπάνια.
Ναι, δεν είναι ακριβώς καμπάνια. Και ακόμα καλύτερα δηλαδή. Η Subaru, από το 2008 μέχρι σήμερα, έχει δωρίσει κάποια $25 εκατομμύρια στον οργανισμό που ασχολείται με την προστασία των ζώων από την ανθρώπινη σκληρότητα. Για την ιστορία, λέγεται ASPCA.
Αφορμή για αυτήν τη σειρά των βίντεο είναι η προσπάθεια της Subaru να θεσπίσει από φέτος τη λεγόμενη National Make A Dog’s Day, στις 22 Οκτωβρίου. Ταυτόχρονα, ευαισθητοποιεί και κινητοποιεί το ζωόφιλο κοινό να κάνει κάτι θετικό αυτήν την ημέρα και να το μοιραστεί με το χάσταγκ #MakeADogsDay
Οι αποδέκτες της επικοινωνίας μπορούν, για παράδειγμα, να προσφέρουν κάποια βοήθεια σε ένα άσυλο προστασίας. Ή να συμμετέχουν σε μια προσπάθεια -σε συνεργασία με τους ντίλερ της Subaru- φροντίδας εγκαταλειμμένων ζώων. Ή, ακόμα καλύτερα, να υιοθετήσουν ένα κατοικίδιο που συχνά παραβλέπεται.
Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της ενέργειας, τα σκυλιά με κάποιο «πρόβλημα» είναι αυτά που δεν τυχγάνουν ενδιαφέροντος στις κατά τόπους φιλοζωικές. Έτσι, η προσπάθεια της Subaru μέσω των βίντεο είναι «να καταδείξει τη γοητεία τους, να βοηθήσει τον κόσμο να τα ερωτευτεί και, ει δυνατόν, να υποκινήσει στην υιοθεσία τους».
Ένα μεγάλο μπράβο. Δείτε τα βίντεο.
- Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars