Θέματα

H Google θέλει να ποστάρει αντί για εμάς στο Facebook

Το email μας σε λίγο καιρό θα μας δίνει τη δυνατότητα να postάρουμε τα πάντα στα social media, όλα τα link που θα δεχόμαστε στα ηλεκτρονικά μας μηνύματα. Και η Google ποντάρει να μετεξελίξει αυτή την πατέντα της σε κάτι που θα θυμίζει facebook και twitter, αλλά που δεν θα είναι ακριβώς έτσι
Protagon Team

Ελάτε, ας είμαστε ειλικρινής κι ας το παραδεχτούμε. Ολοι έχουμε γράψει κι έχουμε σβήσει και μετά έχουμε ξαναματαγράψει και ξαναματασβήσει τα posts στο facebook, ώστε να τα κάνουμε ακόμη πιο δελεαστικά και να πάρουν περισσότερα likes. Εδώ το κάνουν ολόκληρες εταιρείες, οι οποίες προσλαμβάνουν ειδικούς στα social media για να μπορέσουν να κάνουν ακόμη πιο ελκυστικό το προφίλ τους, εμείς δεν θα το κάναμε; Ματαιοδοξία είναι αυτή.

Και τώρα έρχεται η Google να τα αλλάξει όλα. Ερχεται να γράψει αυτή αντί για εμάς τα post μας στο facebook.

Μόλις πριν λίγες ώρες, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, η Google κατοχύρωσε την πατέντα της, η οποία φιλοδοξεί να γίνει το alter ego μας. Ουσιαστικά, η πρότασή της έχει να κάνει με τον διαμοιρασμό links στα social media, μέσα από τους λογαριασμούς email της εταιρείας.

Ας πούμε, για παράδειγμα, πως δέχεστε ένα email από έναν φίλο σας για να δείτε στο τάδε link τη νέα φανέλα της αγαπημένης σας ομάδας. Οταν το ανοίγετε για να το δείτε, έναν pop up (αναδυόμενο) παράθυρο θα πετάγεται και θα σας προτείνει επιλογές για να μοιραστείτε το link στα social media, με –μάλιστα- αντίστοιχες προτάσεις συνοδευτικών κειμένων που θα το «ντύνουν». Και θα μπορείτε να έχετε πολλές τέτοιες επιλογές, σε σημείο που -ουσιαστικά- δεν θα έχετε κάνει τίποτα άλλο εσείς και η Google θα έχει postάρει για εσάς τα πάντα. Εσείς απλά θα επιλέγετε τι ταιριάζει καλύτερα στην αισθητική σας.

«Πολύς κόσμος στέλνει links μέσω email και αρχίζει ολόκληρες συζητήσεις. Ωστόσο, το πεδίο των email δεν είναι και ό,τι καλύτερο για αυτό το πράγμα, δεν αναπτύσσει καμία δυναμική και δεν επηρεάζεται πολύς κόσμος, μιας και τα links παραμένουν σε έναν στενό κύκλο», αναφέρουν στελέχη της Google, εξηγώντας το σκεπτικό πίσω από το… the next big thing.

Το πώς θα δείχνει σε λίγο καιρό το email περιβάλλον της Google

Μάλιστα, οι καινοτομίες της Google δεν σταματούν απλώς στο sharing των links και του περιεχομένου, γενικότερα, αλλά με ειδικούς αλγορίθμους θα γίνεται μια αρχική ταυτοποίηση και κωδικοποίηση του θέματος για το οποίο πρόκειται και στη συνέχεια μέσω φίλτρων θα προτείνονται παρόμοια θέματα σε χρήστες που έχουν δείξει σχετική κινητικότητα σε αντίστοιχα ζητήματα. Οπως, περίπου, γίνεται και στο facebook, στο πεδίο των «ατόμων που ίσως γνωρίζετε». Και προφανώς, θα υπάρχουν και προτάσεις για τα αντίστοιχα hashtags, ανάλογα με τα topic trends σε twitter, facebook κλπ.

Το γερό χαρτί της Google είναι το θέμα των «κύκλων». Οπως η ίδια έχει πρωτοπορήσει με τους «κύκλους» και τις κοινότητες στο Google Plus, έτσι και τώρα θα δίνει τη δυνατότητα να επιλέγετε εσείς εάν θα μοιράζεστε τα links σε όλες τις επαφές σας ή σε ορισμένα, μόνο, άτομα.

Ουσιαστικά, όλα τα παραπάνω είναι η ολοκληρωμένη απάντηση της Google στο «προβληματικό» προϊόν που λάνσαρε πριν μερικά χρόνια. Το Google Plus δεν έπιασε, θεωρήθηκε «ελλαττωματικό» από πολλούς χρήστες και μέσες-άκρες κι από την ίδια την εταιρεία, η οποία προσπαθεί, πλέον, να δημιουργήσει ένα γερό πάτημα στα social media, το οποίο θα της δώσει τη δυνατότητα να βρεθεί απέναντι σε facebook και twitter. Με αξιώσεις.