Στα καταστήματα καλλυντικών θα βρίσκεται σύντομα ένα σύστημα που θα ενσωματώνει τεχνολογία AI. Αποστολή του; Να επιλέγει ποια από τις 2.000 αποχρώσεις κραγιόν που θα έχει στην βάση δεδομένων του ταιριάζει στην κάθε πελάτισσα και να της το κατασκευάζει επιτόπου!
Το Amorepacific Group που εδρεύει στην Νότια Κορέα με ετήσιο τζίρο περίπου 5 δισ. δολαρίων είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες καλλυντικών στον κόσμο. Οι τεχνικοί της ανέπτυξαν μια πρωτοποριακή τεχνολογία παραγωγής κραγιόν η οποία θα παρουσιαστεί την κορυφαία έκθεση τεχνολογίας, την CES που φέτος λόγω της πανδημίας θα διεξαχθεί ψηφιακά 11-14 Ιανουαρίου.
Πρόκειται για έναν μηχανισμό δημιουργίας κραγιόν που ενσωματώνει τεχνητή νοημοσύνη. Ο μηχανισμός θα τοποθετείται στο κατάστημα καλλυντικών και η γυναίκα που θέλει να αγοράσει καινούργιο κραγιόν θα του στέλνει μέσω μιας εφαρμογής κινητού μια φωτογραφία σέλφι. Η τεχνητή νοημοσύνη του συστήματος θα αποφασίζει ανάμεσα σε δύο χιλιάδες συνδυασμούς αποχρώσεων ποια είναι αυτή που ταιριάζει καλύτερα στην γυναίκα και θα προχωρά αμέσως στην δημιουργία του κραγιόν.
Οπως αναφέρει η ιστοσελίδα The Moodie Davitt Report οι υπεύθυνοι της CES εντυπωσιάστηκαν με το Lip Factory, όπως ονομάζεται το σύστημα που ανέπτυξαν οι ερευνητές της Amorepacific και του απένειμαν το Βραβείο Καινοτομίας στην κατηγορία Υγεία και Ευζωία της φετινής έκθεσης. Πρόκειται όπως αναφέρουν όσοι το έχουν δει για «το πρώτο έξυπνο εργοστάσιο παραγωγής εξατομικευμένων κραγιόν».