| CreativeProtagon/Shutterstock
Θέματα

Ενας «φίλος» για κάθε απρόοπτο στα ταξίδια μας

Πολύωρη καθυστέρηση, απώλεια πτήσης, καθυστέρηση άφιξης ή /και καταστροφή αποσκευών… Ολα αυτά (και ακόμη χειρότερα) καλύπτει το πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης της Alpha Bank. Και μπορούμε να το έχουμε χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση
Protagon Team

Ήταν το πρώτο ταξίδι στο εξωτερικό έπειτα από δύο χρόνια. Για τον Σπύρο αυτό ήταν ήδη πολύ βαρύ. Το ταξίδι είναι γι’ αυτόν η ίδια η ζωή. Η ζωή που στερήθηκε, λόγω πανδημίας, και η ζωή που θέλει να κάνει για… μια ζωή! Και αυτό το ταξίδι πήγε καλύτερα από ό,τι προσδοκούσε. Έως ότου ήρθε η ώρα να επιστρέψει στην πατρίδα…

Στο αεροδρόμιο της μικρής πόλης του ευρωπαϊκού Βορρά τον ενημέρωσαν ότι η μοναδική καθημερινή πτήση προς την πρωτεύουσα της χώρας θα είχε σημαντική καθυστέρηση. Το αεροπλάνο δεν είχε περάσει τον έλεγχο ασφαλείας, άλλο διαθέσιμο δεν υπήρχε, έπρεπε να περιμένουν μερικές ώρες ακόμη για να πετάξουν. Εκείνη που πέταξε πρώτη ήταν η ανταπόκριση προς το «Ελευθέριος Βενιζέλος». Χωρίς τον Σπύρο.

Όταν, με τα πολλά, έφτασε στο αεροδρόμιο της Αθήνας, ήταν βράδυ. Δεν άφηνε όμως την ταλαιπωρία να του χαλάσει παραπάνω τη διάθεση και τις εντυπώσεις από το πρώτο μετά τα Χριστούγεννα του 2019 ταξίδι του. Είχε περάσει υπέροχα, αυτό ήθελε να του μείνει. Ώσπου έμεινε τελευταίος να περιμένει τη βαλίτσα του στον ιμάντα των αποσκευών. Εις μάτην. Είχε αρκετή πείρα για να καταλάβει ότι η βαλίτσα του είχε κάπου ξεμείνει. Από την εταιρεία τον ενημέρωσαν ότι θα την έστελναν σπίτι του την επόμενη ημέρα. Υπήρχε όμως ένα πρόβλημα. Ο Σπύρος είχε μέσα στη βαλίτσα το laptop του. Και καθώς αυτό ήταν απολύτως απαραίτητο για να εργαστεί την επόμενη, έπρεπε να πάρει άλλο…

Και η ταλαιπωρία, όμως, είχε «και άλλο»… Η βαλίτσα του έφτασε την επόμενη χωρίς δύο από τα τέσσερα ροδάκια και με το χερούλι «ξεχαρβαλωμένο». Ο μεταφορέας της περίμενε τον Σπύρο να την αδειάσει από τα προσωπικά του αντικείμενα και να την πάρει πίσω «για να προσπαθήσουν να τη φτιάξουν», όπως του είπε. Όταν ο Σπύρος του εξιστόρησε εν συντομία όλα όσα είχαν συμβεί τις τελευταίες 48 ώρες, ο μεταφορέας απόρησε: «Μα πώς είστε τόσο ψύχραιμος; Εσείς σχεδόν χαμογελάτε!». Ο Σπύρος όντως χαμογέλασε και έβγαλε από την τσέπη του μια πιστωτική κάρτα. «Με όλα αυτά, και με αυτήν εδώ, έχω ήδη πληρωμένο το επόμενο ταξίδι μου», απάντησε.

Αν κάτι έμαθε όλα αυτά τα χρόνια ο Σπύρος είναι ότι, ειδικά στα ταξίδια, τα απρόοπτα είναι… αναμενόμενα. Γι’ αυτό και είχε «θωρακιστεί» με το πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης της Alpha Bank, που τον καλύπτει για όλα όσα «έπαθε». Το μόνο που είχε να κάνει ήταν να πληρώσει τα εισιτήρια του ταξιδιού του με την πιστωτική κάρτα της Alpha Bank. Όπως και έκανε. Και έτσι, πέρα από τις απολογίες των υπευθύνων, είχε πλέον να εισπράττει:

Το πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης της Alpha Bank καλύπτει επίσης:

Καλύπτονται επίσης και οι κίνδυνοι ατυχημάτων κατά την μετακίνηση με οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο, προς και από τον σταθμό, λιμένα ή αεροδρόμιο αναχώρησης και άφιξης από και μέχρι τον τόπο κατοικίας του ασφαλισμένου. Επίσης καλύπτονται και τα μέλη της οικογενείας του ασφαλισμένου σε ποσοστό 50% των ασφαλιζομένων ποσών για τον/τη σύζυγο και 25% για κάθε ένα από τα παιδιά, υπό την προϋπόθεση ότι τα εισιτήριά τους θα έχουν χρεωθεί στην κάρτα του ασφαλισμένου.

Ο Σπύρος είχε, τελικά, ένα υπέροχο ταξίδι. Και αν στο τέλος «στράβωσε», σύντομα θα το έχει ξεχάσει. Με το επόμενο ταξίδι και το πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης της Alpha Bank.