Μία έκθεση και ένα βιβλίο του Ιδρύματος Martin Parr αποτίουν φόρο τιμής στον σπουδαίο Τόνι Ρέι Τζόουνς και στη συμβολή του στη βρετανική φωτογραφία. Ο Ρέι Τζόουνς ταξίδεψε στη Βρετανία καταγράφοντας τα κοινωνικά έθιμα και έναν τρόπο ζωής που θεωρούσε πως είχε αρχίσει να εξαφανίζεται. Το έργο του αποτέλεσε μέρος μίας επαναστατικής στροφής στη βρετανική φωτογραφία, η οποία έβαζε το καλλιτεχνικό όραμα πάνω από την εμπορική επιτυχία
31/10/2019, 12:00
Εκδρομή με το καράβι κάτω από τους διάσημους βράχους του Beachy Head, το 1967
Ημέρα Ντέρμπι στον ιππόδρομο του Επσομ, 1967. «Προσπάθησα να δείξω τη θλίψη και το χιούμορ στην ευγενική τρέλα που κυριαρχεί στους ανθρώπους. Οι καταστάσεις είναι μερικές φορές διφορούμενες και μη πραγματικές με αντιπαραθέσεις στοιχείων φαινομενικά ανεξάρτητων, ωστόσο οι άνθρωποι είναι αληθινοί. Αυτό, ελπίζω, βοηθά στο να δημιουργηθεί μία αίσθηση φαντασίας» είχε γράψει ο Τζόουνς
Καλλιστεία στο Νιουκουέι το 1967. «Η φωτογραφία μπορεί να είναι σαν ένας καθρέφτης που αντικατοπτρίζει τη ζωή όπως είναι, αλλά πιστεύω επίσης ότι ίσως είναι δυνατόν να περπατάς όπως η Αλίκη (στη Χώρα των Θαυμάτων) και να βρεις ένα διαφορετικό είδος κόσμου με την κάμερα» Χ
Στιμιότυπο του 1967 από την παραλία του Μπράιτον. Ο Ρέι Τζόουνς συνέθετε πολύπλοκες εικόνες με φόντο ένα μοναδικό αγγλικό σκηνικό, όπου το διάστημα μεταξύ των στοιχείων της εικόνας ήταν εξίσου σημαντικό με το κυρίως θέμα
Μαθητές του φημισμένου κολεγίου Ιτον, 1967. Πηγή έμπνευσης για τον Ρέι Τζόουνς αποτέλεσε μια γενιά φωτογράφων δρόμου που συνάντησε την περίοδο που ζούσε στη Νέα Υόρκη, στα μέσα της δεκαετίας του '60. Αυτή την καινούργια, φρέσκια ματιά μετέφερε ύστερα πίσω στην πατρίδα του