Πώς η διαφήμιση έκανε ελκυστικά τα ποτά και τα τσιγάρα

Το βιβλίο των Τζιμ Χάιμαν και Στίβεν Χέλερ «20th Century Alcohol & Tobacco Ads» (Οι Διαφημίσεις για Aλκοόλ και Καπνό του 20ού αιώνα») αποκαλύπτει πώς 100 χρόνια εμπνευσμένης διαφήμισης κατάφεραν να «σπρώξουν» τους καταναλωτές στο ποτό και στα τσιγάρα. Ορισμένες φορές και με τη βοήθεια γιατρών, οι οποίοι συμμετείχαν σε μία διαστρεβλωτική προπαγάνδα, υποστηρίζοντας πως το κάπνισμα μαλακώνει τον λαιμό και ηρεμεί τα νεύρα και το αλκοόλ φέρνει κοινωνική καταξίωση.