Αιχμαλώτισε με τον φακό του τις ταραγμένες δεκαετίες του '60 και του '70: ήταν εκεί, στον αγώνα κατά των φυλετικών διακρίσεων, στα γυρίσματα του «Ταξιτζή», στο στούντιο «Factory» του Αντι Γουόρχολ. Η γκαλερί Howard Greenberg της Νέας Υόρκης παρουσιάζει την έκθεση του «Heroic Times» («Ηρωικοί Καιροί») και αποκαλύπτει την τέχνη του να είσαι παρών την ώρα που φτιάχνεται η Ιστορία
08/01/2018, 07:10
Ο Μάρτιν Σκορσέζε στο πίσω κάθισμα του ταξί του Ρόμπερτ Ντε Νίρο, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του «Ταξιτζή» στη Νέα Υόρκη, το 1975
Ο Σάμουελ Μπέκετ περιεργάζεται έναν παπαγάλο. «Η εσωστρεφής ιδιοφυΐα που έβλεπε τα πάντα με έναν καινούργιο, ποιητικό τρόπο» γράφει για τον Μπέκετ ο Σαπίρο
Ο Ρόμπερτ Κένεντι σε προεκλογική εκστρατεία στη Νέα Υόρκη, το 1968. Σύμφωνα με τον Σαπίρο, ο Κένεντι ήταν «ο απόλυτος άνδρας στην πολιτική και ήξερε πώς να παίξει το παιχνίδι της. Θα μπορούσε να είχε γίνει ένας από τους σημαντικότερους προέδρους και ίσως θα μπορούσε να αλλάξει τον κόσμο»
Ο Ρέι Τσαρλς στο Νιου Τζέρσεϊ, το 1963. «Μου αρέσει αυτή η φωτογραφία του που αγκαλιάζει τον εαυτό του. Ηξερε ποιος ήταν και ζούσε με τα μάτια της ψυχής» λέει ο Σαπίρο για τον σπουδαίο μουσικό
«Υπάρχει κάπως μία μικρή αχτίδα ελπίδα για μας κρυμμμένη σε αυτό το αγόρι και σε αυτή τη σημαία». Η φωτογραφία είναι από την ιστορική πορεία από τη Σέλμα στο Μοντγκόμερι των ΗΠΑ, στο πλαίσιο του κινήματος κατά των φυλετικών διακρίσεων
Η Νίκο στην Τάιμς Σκουέαρ της Νέας Υόρκης, το 1972. «Ηταν από αυτούς του ανθρώπους που γίνονται εμβληματικοί και χαρισματικοί γιατί δεν την καταλαβαίνουν απόλυτα» δηλώνει ο αμερικανός φωτογράφος
Ο συγγραφέας Τζέιμς Μπάλντουιν μπροστά από την είσοδο «Μόνο για έγχρωμους», σε παγωτατζίδικο της Νέας Ορλεάνης, το 1963. «Ενας από μεγάλους μου ήρωες» λέει ο Σαπίρο, «η ευφυΐα και η καλοσύνη του έκρυβαν τη μοναξιά που ένιωθε»