«Πρέπει να αδράχνεις τη ζωή γερά!» – συμφωνεί και ο λέων, αν και το λιονταράκι του, για να παίξει, γραπώθηκε από τους διδύμους γεννητικούς αδένες του μπαμπά. Αμάν! Ετσι είναι, παιδί μου, η ζωή: πονάει. Και στην ξεραΐλα της σαβάνας και στην πλημμύρα της Βενετιάς. Και στα κατεχόμενα της Παλαιστίνης και στα οδοφράγματα της Χιλής. Μόνο στη Γερμανία αυτήν την εβδομάδα είχαμε χάχανα
17/11/2019, 11:49
Βενετιά, πλημμυρισμένη. Πινό νέρο, ντόπιο κιόλας, ή μπαρόλο πίνουν τα παλικάρια; Μήπως μπαρμπέρα ή τάχα κιάντι; Διαφημίζουν ή δυσφημούν την οστερία;
REUTERS/Flavio Lo Scalzo
▲
Ολυμπιείον, πλημμυρισμένο. Οχι, δεν δραπέτευσε ο Ιλισός από το λαγούμι του. Απλώς έβρεξε στην Αθήνα
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/IntimeNews
▲
Ταϊλάνδη. Αγαλμα του πάπα Φραγκίσκου μεταφέρεται από εργάτες σε νοσοκομείο – ο ίδιος θα επισκεφθεί την ασιατική χώρα μέσα στον Νοέμβριο
EPA/RUNGROJ YONGRIT
▲
Κάνε παιδί να δεις καλό: αυτή η φωτογραφία κέρδισε τον τίτλο του διαγωνισμού «Κωμική Φωτογραφία Αγριας Ζωής» για το 2019 – πάντως τη «χαριτωμένη σκηνή» ο λέων δεν την εξέλαβε για κωμωδία
Sarah Skinner/Comedy Wildlife Photo Awards 2019
▲
Μόσχα. Για το χατίρι του φακού ο ήλιος προσπαθεί να λάμψει πίσω από τους ατμούς του σταθμού ηλεκτροπαραγωγής – και δεν τα καταφέρνει
REUTERS/Maxim Shemetov
▲
Κολωνία. Οι γλεντζούδες πήραν τις ρούγες διότι «άρχισαν οι καρναβαλικές γιορτές» – άντε και Καλά Χριστούγεννα, κορίτσια
REUTERS/Thilo Schmuelgen
▲
Δυτική Οχθη. Μικροί και μεγάλοι, κατά μόνας ή οικογενειακώς, οι Παλαιστίνιοι συνεχίζουν να διαμαρτύρονται για τους εβραϊκούς οικισμούς, μέσα σε σύννεφα δακρυγόνων
REUTERS/Mussa Qawasma
▲
Χονγκ Κονγκ. Το νέο τρίαθλο των διαδηλωτών-κομάντος περιλαμβάνει δοκιμασίες στις ρίψεις, στη σκοποβολή και στο σπριντ διαρκείας
REUTERS/Thomas Peter
▲
Αβάνα. Ο βασιλιάς της Ισπανίας Φίλιππος και η βασίλισσα Λετίτσια (με το κόκκινο η δεξιά) εν μέσω χορευτών και χορευτριών του Εθνικού Μπαλέτου της Κούβας
EPA/Jose A. Jimenez
▲
Βαλπαραΐζο. Οδοφράγματα και στο «παραδεισένιο» χιλιάνικο λιμάνι – γιατί όχι, Κύριε, μόνο στην Κόλαση θα καίνε τα καζάνια, οι φουφούδες και οι πυρές;
REUTERS/Rodrigo Garrido
▲
Λειψία. Πάντα στον αξονικό τομογράφο – πάντα το ζώον δηλαδή, όχι το επίρρημα, και αχρείαστο να μένει το μηχάνημα