Φιλόδοξο το κινεζικό διεθνές πρότζεκτ Belt & road, αλλά χωρίς καινούργιο αεροδρόμιο στο Πεκίνο δεν «στέκεται» - έτσι δεν είναι; Για αυτό και κατασκευάζεται τώρα το νέο Διεθνές Αεροδρόμιο του Πεκίνου «Daxing», ένα φαραωνικό κατασκεύασμα το οποίο, όταν με το καλό λειτουργήσει, θα θαμπώσει το μάτι. Το νέο αεροδρόμιο θα διαχειριστεί κυκλοφορία 100 εκατομμυρίων επιβατών, τεσσάρων εκατομμυρίων τόνων φορτίου και 880.000 απογειώσεων και προσγειώσεων ετησίως
23/07/2019, 18:21
Πολύς ανεκμετάλλευτος χώρος πέριξ του Πεκίνου. «Ο,τι πρέπει» για την κατασκευή ενός μεγάλου αεροδρομίου
Shutterstock
▲
Ενας εργάτης διασχίζει το υπό κατασκευήν τέρμιναλ του νέου αεροδρομίου του Πεκίνου
Yin Liqin/CNS via REUTERS
▲
Εντυπωσιακή μακέτα του πλέγματος αυτοκινητόδρομος-αεροδρόμιο-χωράφια, όλο καμπύλες και χρώματα
Zaha Hadid Architects
▲
Αχανής λευκότητα: οι εσωτερικοί χώροι του αεροδρομίου όπως σχεδιάστηκαν από τους κατασκευαστές του
Zaha Hadid Architects
▲
Κανονική φωτογραφία από τις εργασίες μέσα στο αεροδρόμιο: μέτρο μεγέθους μάς δίνουν τα βαρέα οχήματα (φορτηγά, γερανοί, κ.ά.) που μόλις διακρίνονται στο απέραντο εργοτάξιο
WU HONG / EPA
▲
Γενική όψη του χώρου όπου κατασκευάζεται το «Daxing». Οι Κινέζοι φιλοδοξούν να το αποπερατώσουν εντός του έτους και να το λειτουργήσουν άμεσα. Θα είναι το μεγαλύτερο του κόσμου
ROMAN PILIPEY / EPA
▲
Τα συνεργεία εργάζονται πυρετωδώς, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που όρισε η κινεζική πολιτική ηγεσία
WU HONG / EPA
▲
Αλλη μία φωτογραφία από τα εργοτάξια, που αποκαλύπτει τα τερατώδη μεγέθη
Yicai Global/Facebook
▲
Αν είχε «πέσει» από τον ουρανό στο Ουράνιο Πεκίνο, αν ήταν διαστημόπλοιο κάποιας εξωγήινης «λαϊκής δημοκρατίας» του Διαστήματος ας πούμε, κάπως έτσι δεν θα είχε «καθίσει» το κίτρινο κέλυφός του πάνω στο χώμα;...