Μία μυστική πλευρά του σπουδαίου σκηνοθέτη -αυτή του εικαστικού- βλέπει το φως της δημοσιότητας με αφορμή το ντοκιμαντέρ «The Eyes of Orson Welles» του «σκληροπηρηνικού» θαυμαστή του και κινηματογραφιστή Μαρκ Κάζινς. Εκπληκτικές ζωγραφιές και σχέδια του παιχνιδιάρη, θλιμμένου και άλλοτε ερωτοχτυπημένου Γουέλς προσφέρουν μια διαφορετική ματιά σε αυτόν τον τεράστιο μύθο του Χόλιγουντ
14/08/2018, 09:48
Σύμφωνα με τον Κάζινς, η παραπάνω ζωγραφιά είναι ένας φόρος τιμής στον Πικάσο, αλλά και μία προπάθεια του Γουέλς να εκφράσει την παιδική αθωότητα του και να αποτυπώσει την χαρούμενη πλευρά της ζωής που δεν συναντάμε στις ταινίες του
Ιδιαίτερο σκίτσο από την εντυπωσιακά εξπρεσιονιστική ταινία «Μάκβεθ» (1948) του Γουέλς. Απεικονίζει την συνάντηση του ομώνυμου χαρακτήρα με τις μάγισσες
Τα περισσότερα γράμματα του Γουέλς είχαν σχέδια πάνω, ειδικά σε εκείνα που έστελνε στις γυναίκες της ζωής του τα χρησιμοποιούσε για να παραδεχτεί αδυναμίες, λάθη και προδοσίες. Το εικονιζόμενο σχέδιο βρέθηκε σε ένα γράμμα που είχε στείλει στη δεύτερη σύζυγο του Ρίτα Χέιγουορθ στο οποίο δίπλα γράφει: «Αυτός είναι ο διάβολος της μαύρης απόγνωσης που με επισκέπτεται συχνά μόνο όταν το μωρό μου δεν το κάνει. Τον ζωγράφισα μπλε για να ταιριάζει με την διάθεση μου όταν είμαι χωρίς εσένα». Το 1947, το ζευγάρι χώρισε μετά από τέσσερα χρόνια γάμου, αλλά η Χέιγουορθ δεν αποχωρίστηκε ποτέ τα σκίτσα του
Ο Γουέλς σχεδιάζει τον εαυτό του ως βασιλιά (ο ίδιος αποκαλούταν «βασιλιάς ηθοποιός») σε μια καρτουνίστικη καρικατούρα - αυτοπροσωπογραφία για το ειδικό τεύχος της Vogue αφιερωμένο σε αυτόν
Απρόσωπος νεαρός άνδρας που θυμίζει εικονογράφηση μόδας. «Ο Γουέλς ήταν πολύ καλός στο να ζωγραφίζει πρόσωπα αλλά τις περισσότερες φορές παρέλειπε να το κάνει. Πιστεύω ότι του άρεσε να αφήνει το πρόσωπο κενό για να δημιουργήσει μυστήριο - ακόμα και ένα είδος φόβου» λέει ο Κάζινς