Κλικ σε «μία υπέροχη ζωή» στη Νέα Υόρκη

Φωτογράφιση μόδας του Σέσιλ Μπίτον στα τέλη του 1940, η Τάιμς Σκουέαρ όπως ήταν το '50, ο Μπομπ Ντίλαν στα στενά της πόλης στα '60... Ο κινηματογραφιστής και συλλέκτης Πίτερ Φέτερμαν έβγαλε τη σημαντική του συλλογή στο σφυρί. Η δημοπρασία, με τίτλο «Μία υπέροχη ζωή», διοργανώθηκε από τον οίκο Bonhams
Νέα Υόρκη, 1948: Μία φωτογραφία πραγματικό έργο τέχνης του Σέσιλ Μπίτον, για τα φορέματα του σχεδιαστή Charles James. «Να είστε τολμηροί, να είστε διαφορετικοί, μη πρακτικοί. Να είστε οτιδήποτε θα επιβάλλει την ακεραιότητα του σκοπού και όραμα με φαντασία ενάντια σε όσους πηγαίνουν εκ του ασφαλούς», συμβουλεύει ο θρυλικός βρετανός φωτογράφος
Cecil Beaton
Τρεις μασκαρεμένοι άνδρες σε μπαρ της Νέας Υόρκης, το 1956. «Μπορείς να συναντήσεις εικόνες παντού. Πρέπει απλώς να σε νοιάζει τι βρίσκεται τριγύρω σου και να σε απασχολεί η ανθρωπότητα και η ανθρώπινη κωμωδία»
Elliott Erwitt
«Κορίτσια στα παράθυρα», Νέα Υόρκη, 1960. «Το έχω σε μεγάλη εκτύπωση επάνω στον τοίχο μου. Ακόμα χαμογελάω κάθε φορά που το βλέπω, ακόμα και μετά από όλα αυτά τα χρόνια. Καθόλου κακό» λέει ο φωτογράφος Ormond Gigli
Ormond Gigli
Ο Μπόμπ Ντίλαν με την Σουζ, στη Νέα Υόρκη το 1966. «Λοιπόν, δεν μπορώ να σας πω γιατί το έκανα, αλλά είπα: 'απλά περπατήστε πάνω και κάτω στον δρόμο'. Ηταν αργά το απόγευμα - μπορείτε να δείτε ότι ο ήλιος ήταν χαμηλά πίσω τους. Πρέπει να ήταν αρκετά άβολα εκεί έξω στο λασπωμένο χιόνι» διηγείται ο φωτογράφος Ντον Χανστάιν
Don Hunstein
Ολες οι τάσεις στα καπέλα κυριαρχούν σε φωτογράφιση της Vogue, το 1949. «Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κάνει τη φωτογραφία βαρετή» είχε πει ο Νόρμαν Πάρκινσον
Norman Parkinson
«Ο Κύκλος», Νέα Υόρκη, 1946. «Είμαι μονάχα ένας απλός άνθρωπος που θα προτιμούσε να φωτογραφίζει παρά να τρώει», Τοντ Γουέμπ
Todd Webb
Παρκ Αβενιου, Νέα Υορκη, 1981. «Η δουλειά του Ελγκορτ εκτελείται με την ταχύτητα του ενστίκτου» είχε πει για τον φωτογράφο ο διάσημος μουσικός της τζαζ Γουΐντον Μαρσάλις
Arthur Elgort
Φουτουριστική λήψη από κινηματογράφο της Νέας Υόρκης. «Η φωτογραφία είναι τέχνη όταν χρησιμοποιείται από καλλιτέχνες» σύμφωνα με την Ρουθ Μπέρναρντ
Ruth Bernhard
Φωτεινή πινακίδα στην Πλατεία Τάιμς το 1955, σε μία ατμοσφαιρική λήψη της Σαμπίνε Βάις
Sabine Weiss
«Ουρανός Ατομική Βόμβα», Νέα Υόρκη, 1966. Σύμφωνα με την Σιμόν ντε Μπoβουάρ, «υπάρχει κάτι στον αέρα της Νέας Υόρκης που καθιστά τον ύπνο άχρηστο»
William Klein