Το 1945 ονομάστηκε «χρονιά μηδέν»: ήταν μία ευκαιρία για την Ιταλία να ξεκινήσει από την αρχή, έπειτα από έναν πόλεμο που έχασε. Μαζί της ξεκίνησε και ένα νέο στυλ φωτογραφίας, η νεορεαλιστική, η οποία σε συνδυασμό με το σινεμά και τη λογοτεχνία κατάφερε να αποτυπώσει μία χώρα που αναδύεται από τα ερείπια γεμάτη ζωντάνια και ελπίδα. H έκθεση «The New Beginning for Italian Photography: 1945-1965» στην γκαλερί Howard Greenberg της Νέας Υόρκης δείχνει αυτό το μεταίχμιο της ιταλικής -και ευρωπαϊκής- Ιστορίας
19/10/2018, 09:20
«Οι Ιταλοί γυρίζουν» ο τίτλος της φωτογραφίας του Μάριο ντε Μπιάσι, ο οποίος ξεκίνησε να βγάζει φωτογραφίες το 1944 με μία κάμερα που βρήκε στα ερείπια της Νυρεμβέργης
«Οι νέοι του σήμερα» στο Μιλάνο, το 1961. Η ιταλική νεολαία θέλει να μοιάζει με τους Αμερικάνους, εξ ου και το τραγούδι «Tu vuò fa l'Americano» του Ρενάτο Καροσόνε
«Αγόρι». Η ιταλική φωτογραφία αγκάλιασε τον νεορεαλισμό, ρίχνοντας φως στην κατάσταση μίας χώρας που ξεπροβάλλει από τα ερείπια και τη φρίκη του πολέμου
Μιλάνο 1954: στο θρυλικό μπαρ «Santa Tecla», δύο νέοι χορεύουν αμερικανόφερτη μπίμποπ (είδος της jazz που βρισκόταν στην άνθησή του τα χρόνια εκείνα), προκαλώντας τον θαυμασμό αλλά και την αμηχανία άλλων θαμώνων. Ενδιαφέρον έχει η ξύλινη καρέκλα