Στη λίμνη Κόμο με 51 σέξι αυτοκίνητα

Για άλλη μια χρονιά συγκεντρώθηκαν μερικά από τα πιο θελκτικά vintage τετράτροχα του πλανήτη, στο Concorso d’Eleganza, το μεγαλύτερο event κλασικών αυτοκινήτων της Ευρώπης. Για τρεις ημέρες η Villa d’Este γέμισε με ποθητά οχήματα από το χθες, το σήμερα και το μέλλον της αυτοκίνησης. Οι σταρ με τις 4 ρόδες προκάλεσαν τους θεατές με τις σέξι καμπύλες τους
Η BMW M1 θεωρείται ίσως το μοναδικό αυθεντικό supercar που κατασκεύασε η γερμανική εταιρεία και εξαιτίας της περιορισμένης παραγωγής του (453 μονάδες μεταξύ 1979 και 1981) έχει γίνει συλλεκτικό και, κατ’ επέκταση, ιδιαίτερα ακριβό. Φοράει έναν εξακύλινδο σε σειρά κινητήρα 3,5-λίτρων με απόδοση 277 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός πεντατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, με τα 0-100 χλμ./ώρα να τα κάνει σε 5,9 δευτ., έχοντας τελική ταχύτητα 269 χλμ./ώρα
Concorso d'Eleganza Villa d'Este/Facebook
Οχι, δεν είναι Aston Martin αλλά Genesis - το πολυτελές brand της Hyundai. Το Essentia είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, η οποία -παρότι δεν έκανε γνωστά τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά- δηλώνει πως εφοδιάζεται με αρκετούς ηλεκτροκινητήρες, που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα
Concorso d'Eleganza Villa d'Este/Facebook
Η Cadillac είχε παρουσιάσει πρώτη φορά -το 1930- το V-16 Convertible Sedan, με κινητήρα που εξοπλίζεται με 16... κυλίνδρους. Το εικονιζόμενο είναι ένα μοντέλο του 1936
Concorso d'Eleganza Villa d'Este/Facebook
Το Mk VI παρουσιάστηκε τον Μάιο του 1946 και ήταν το πρώτο μεταπολεμικό μοντέλο της Bentley και έβαλε τις βάσεις για όλα τα μελλοντικά της αυτοκίνητα. Το συγκεκριμένο διαθέτει κινητήρα 4.257 κυβικών, αποδίδει 150 ίππους και φτάνει τα 162 χλμ./ώρα
Concorso d'Eleganza Villa d'Este/Facebook
Το Μαρανέλο αποκαλύπτει το τελευταίο δημιούργημα της σειράς εκδόσεων One-Off, όπου τα εξωτικά τετράτροχα κατασκευάζονται σε συνεργασία με τον ιδιοκτήτη τους και σε ένα και μοναδικό αντίτυπο. Αυτή, λοιπόν, η Ferrari λέγεται SP38 και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια σύγχρονη «μεταφορά» της F40. Σε κάθε περίπτωση, τo αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό supercar
Concorso d'Eleganza Villa d'Este/Facebook
H Alfa Romeo έφτιαξε μόνο δεκαοκτώ 33 Stradale, από τα οποία τα πέντε μετατράπηκαν σε εκθεσιακά concept cars. Το πόσα επιζούν σήμερα είναι άγνωστο, αλλά διάφορες πηγές υποδεικνύουν ότι σώζονται κάπου πέντε ή έξι από αυτά. Το βέβαιο είναι ότι διέθετε δίλιτρο κινητήρα, έφτανε τις 10.000 rpm και απέδιδε, περίπου, 230 άλογα. Το βάρος του αυτοκινήτου ήταν μόλις 700 κιλά, οπότε μπορούσε να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 5,5” και να φτάσει τα 260 χλμ./ώρα
Concorso d'Eleganza Villa d'Este/Facebook
Η Aston Martin DB3S ήταν η αγωνιστική εξέλιξη της DB3. Ο κινητήρας που φορά έχει χωρητικότητα 2.992 κ.εκ. και το βάρος της είναι 840 κιλά. Μόλις 31 μονάδες κατασκευάστηκαν σε ολόκληρο τον κόσμο
Concorso d'Eleganza Villa d'Este/Facebook
Η Mercedes 540 Κ διαθέτει έναν οκτακύλινδρο σε σειρά κινητήρα με χωρητικότητα 5.400 κυβικών που με τη βοήθεια υπερσυμπιεστή τύπου Roots απέδιδε 180 ίππους. Κατασκευαζόταν μεταξύ του 1935 και του 1940 και παρουσιάστηκε το 1936 στην Εκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι
Concorso d'Eleganza Villa d'Este/Facebook
Το Fiat 8V Supersonic του 1953 είναι εξαιρετικά σπάνιο και, ταυτόχρονα, εξαιρετικά όμορφο, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά
Concorso d'Eleganza Villa d'Este/Facebook
Η μοναδική Lancia Stratos HF Zero, ένα από τα 6 σπάνια πρωτότυπα του Bertone που πουλήθηκε σε ιδιώτη το 2011. Είναι βασισμένο πάνω στο πάτωμα της Fulvia και είχε τοποθετημένο στο κέντρο τον V4, χωρητικότητας 1,6 λίτρων. Το μήκος του είναι μόλις 3,58 μέτρα και το ύψος του… 84 εκατοστά! Η είσοδος στο εσωτερικό του γίνεται από το παρμπρίζ, το οποίο ανοίγει σαν κανονική πόρτα
Concorso d'Eleganza Villa d'Este/Facebook