Ο Χένρι Μίλερ τον αποκαλούσε «Μάτι του Παρισιού». Εγινε γνωστός για την ωμή απεικόνιση της σκληρής πλευράς της Πόλης του Φωτός, αλλά και για την διεισδυτική καταγραφή της υψηλής κοινωνίας. Από τη δεκαετία του '30 μέχρι του '50, ο Μπρασάι αποτύπωσε την παριζιάνικη ζωή σε αμέτρητα εμβληματικά καρέ, 170 εκ των οποίων εκτίθενται στο Μουσείο Foam στο Αμστερνταμ
21/10/2019, 12:36
Ενα διαφορετικό καρέ νυχτερινής ζωής... η θέα από το γεφύρι του Pont Royal προς εκείνο του Pont Solferino στο Σηκουάνα, το 1933. Σύμφωνα με τον Μπρασάι «η νύχτα ποτέ δεν αποκαλύπτει καταστάσεις, απλώς τις υπονοεί».
Κοσμικό γκαλά στο εστιατόριο Maxim's, τον Μάιο του 1949. Το παγκοσμίου φήμης εστιατόριο ήταν στέκι των Ναζί αξιωματικών κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, ύστερα το έκλεισε η Γαλλική Αντίσταση και άνοιξε ξανά στο τέλος της δεκαετίας του 1940 φιλοξενώντας διασήμους όπως η Μαρία Κάλλας και ο Αριστοτέλης Ωνάσης