Εξήντα τρεις ημέρες. Τόσες πέρασαν από τη δέσμευση, όχι μόνο του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, αλλά του Πρωθυπουργού προσωπικά, ότι θα υπάρξει άμεσα νομοθετική ρύθμιση για προσωπικό ασφαλείας στο Μετρό, ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Αθήνας με τις συνεχείς απεργίες των συνδικαλιστών.
Ωστόσο, το «άμεσα» της πρωθυπουργικής δέσμευσης, δεν ήταν τόσο «άμεσα» τελικά. Το Μετρό, όπως και τα υπόλοιπα ΜΜΜ της πρωτεύουσας, ακινητοποιήθηκαν την Τρίτη στο πλαίσιο της απεργίας της ΑΔΕΔΥ και του Εργατικού Κέντρου Αθηνών για το Ασφαλιστικό που κατατέθηκε τη Δευτέρα στη Βουλή (εδώ).
Από την κυβέρνηση έκαναν λόγο για «καθαρά αντιπολιτευτική ενέργεια από επαγγελματίες “εργατοπατέρες” του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΜΕ» (εδώ), αλλά η απορία παραμένει: γιατί δεν υπήρξε η νομοθετική ρύθμιση ώστε να υπάρχει προσωπικό ασφαλείας, τουλάχιστον στο Μετρό, που θεωρείται το πλέον νευραλγικό μέσο μαζικής μεταφοράς στο Λεκανοπέδιο;
Σύμφωνα με το Mega, πηγές από το καθ’ ύλην αρμόδιο υπουργό Μεταφορών εξήγησαν ότι η καθυστέρηση για τη νομοθετική ρύθμιση που θα τακτοποιεί το ζήτημα του προσωπικού ασφαλείας στα ΜΜΕ οφείλεται στο γεγονός ότι το θέμα άπτεται πολλών υπουργείων και συγκεκριμένα των Οικονομικών και της Εργασίας.