Το τελευταίο μνημειακών διαστάσεων σχέδιο του Christo, που έφυγε από τη ζωή την Κυριακή, μπορεί να καθυστερήσει λόγω του κορονοϊού, αλλά προχωρά κανονικά.
Το «πακετάρισμα» της Αψίδας του Θριάμβου με γαλάζιο-ασημί ύφασμα, με τον τρόπο που συνήθιζε ο βουλγαρικής καταγωγής εικαστικός, εξακολουθεί να εντάσσεται στον κατάλογο των εκθέσεων του Εθνικού Κέντρου Μνημείων (CMN), όπως διαβεβαίωσαν το ίδρυμα και οι υπεύθυνοι για την υλοποίησή του.
Εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, το «πακετάρισμα» είχε μετατεθεί για το διάστημα 18 Σεπτεμβρίου – 3 Οκτωβρίου 2021, ακριβώς έναν χρόνο μετά τις αρχικές ημερομηνίες.
Το Κέντρο Πομπιντού, το οποίο είχε στενή επαφή με τον καλλιτέχνη και το περιβάλλον του από τις αρχές της υλοποίησης του έργου, είχε διαβεβαιώσει με τη σειρά του ότι το πακετάρισμα θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο του 2021.
Ηταν η επιθυμία που είχε εκφράσει ο Christo και πριν από τον θάνατο της συζύγου του, Ζαν-Κλοντ, δηλαδή να υλοποιηθεί το έργο, ακόμη και μετά τον θάνατο και των δύο.
Γνωστός για τις γιγαντιαίες του εγκαταστάσεις, στις οποίες περιλαμβανόταν και το πακετάρισμα της διάσημης γέφυρας Πον Νεφ στο Παρίσι και του Ράιχσταγκ στο Βερολίνο, ο Christo έφυγε από τη ζωή στη Νέα Υόρκη σε ηλικία 84 ετών.
Σχεδιασμένη ως προπομπός της υλοποίησης του μεγαλόπνοου αυτού έργου, η έκθεση «Christo and Jeanne-Claude, Paris!», που επρόκειτο να εγκαινιαστεί στο Κέντρο Πομπιντού στις 16 Μαρτίου, όταν δηλαδή είχε αρχίσει ήδη το lockdown, θα ανοίξει για το κοινό την 1η Ιουλίου, ταυτόχρονα με όλους τους χώρους του Εθνικού Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης. Αφιέρωμα στον Christo θα οργανώσει επίσης και το Κέντρο Πομπιντού.