Και στη νοηματική γλώσσα παρουσιάζει σήμερα η Νέα Δημοκρατία το κεντρικό προεκλογικό της spot με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Η σχετική πρωτοβουλία είναι κοινή πρακτική σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, αλλά είναι πρωτοποριακή για την Ελλάδα, καθώς τα κόμματα δεν συνηθίζουν να «μεταφράζουν» τα κεντρικά τους προεκλογικά σποτ στη νοηματική γλώσσα.
Σύμφωνα με την Πειραιώς, η αυτονόητη αυτή επιλογή στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι η πρόσβαση στην ενημέρωση και τις πολιτικές θέσεις των κομμάτων είναι δικαίωμα όλων των πολιτών και είναι υποχρέωση των πολιτικών φορέων να αξιοποιήσουν κάθε τεχνολογικό μέσο προκειμένου όλοι οι συμπολίτες μας να συμμετέχουν ισότιμα στα κοινά.
Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι ανοίγοντας σήμερα την κεντρική σελίδα του YouTube όλοι οι έλληνες χρήστες θα δουν το συγκεκριμένο spot, καθώς η ΝΔ επέλεξε να αφιερώνει σήμερα την διαδικτυακή προεκλογική της καμπάνια στα άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα ακοής.
Παράλληλα η Νέα Δημοκρατία αναδεικνύει ότι είναι στον πυρήνα του προγράμματος της, οι ίσες ευκαιρίες για όλους. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης «χρειάζεται να πολεμήσουμε στη ρίζα του οποιαδήποτε διάκριση, οποιοδήποτε στερεότυπο μπορεί να υπάρχει ακόμη και σήμερα απέναντι στους συμπολίτες μας με οποιαδήποτε αναπηρία»