Σωστή χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ ή μια σπασμωδική κίνηση, δείγμα ενός πολιτικού… σε απόγνωση;
Ο αντιπρόεδρος της ιταλικής κυβέρνησης Ματέο Σαλβίνι εγκαινίασε πριν από μερικές ημέρες ένα παιχνίδι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τίτλο «Κερδίστε έναν Σαλβίνι».
To «Vinci Salvini» ερμηνεύτηκε από πολλούς ως ακόμη μία απόπειρα του ηγέτη της ξενοφοβικής Λέγκας να απευθυνθεί με… νεολαιίστικους όρους στους (απογοητευμένους) ψηφοφόρους μικρής ηλικίας – άλλοι, ωστόσο, είδαν το παιχνίδι του ως μια απεγνωσμένη κίνηση ενός πολιτικού σε ελεύθερη δημοσκοπική πτώση.
Με το εν λόγω παιχνίδι ο Σαλβίνι ωθεί τους οπαδούς του να αυξήσουν τη συμμετοχή τους στα διάφορα προφίλ του στα social media.
Οπως σε κάθε διαγωνισμό, υπάρχουν νικητές και ηττημένοι, με τον Σαλβίνι να θέτει τους κανόνες του διαγωνισμού σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στα προφίλ του σε Twitter και Facebook.
Οι χρήστες λαμβάνουν πόντους όταν τους αρέσουν οι αναρτήσεις του Σαλβίνι στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter, ενώ οι διαγωνιζόμενοι μπορούν επίσης να κερδίσουν πόντους όταν κάνουν retweet τα ποστ του στο Twitter.
Στο… φλέγον ερώτημα «τι κερδίζουν πραγματικά οι συμμετέχοντες», ο αναπληρωτής πρωθυπουργός υποσχέθηκε να μοιραστεί φωτογραφίες των νικητών στα μέσα κοινωνικής του δικτύωσης, ενώ το πρώτο βραβείο είναι μια ευκαιρία να τον συναντήσουν από κοντά.
Δείτε και το βίντεο του Euronews: