Τρεις από τις τοιχογραφίες που διαφημίζουν τους αγώνες που διεξάγονται στη Γαλλία | twitter
Επικαιρότητα

Ποδόσφαιρο: οι καλλιτέχνες εμπνέονται από το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών

Ενώ ξεκίνησε η μεγαλύτερη ποδοσφαιρική διοργάνωση γυναικών, μία σειρά από όμορφες τοιχογραφίες φυτρώνουν κυρίως σε πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου - Θα καταφέρουν να αυξήσουν το ενδιαφέρον για τον θεσμό;
Protagon Team

Την Παρασκευή 7 Ιουνίου ξεκίνησε το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου Γυναικών που εφέτος διεξάγεται στη Γαλλία. Και μπορεί η διοργάνωση να βρίσκεται μόλις στην αρχή της, ωστόσο για πολλούς το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2019 θα είναι το πιο ενδιαφέρον όλων των εποχών.

Από την πλευρά τους, οι εταιρείες αναζητούν νέους τρόπους να διαφημίσουν τις ομάδες που συμμετέχουν στον θεσμό: από τοιχογραφίες μέχρι πόστερ και προβολές στην Google, οι χορηγοί δημιουργούν εικόνες με έντονα στοιχεία συμβολισμού και ιδιαίτερο ενδιαφέρον που στοχεύουν στη διαφήμιση του αθλητικού γεγονότος.

Το Twitter του Ηνωμένου Βασιλείου βρίσκεται πίσω από μία σειρά από τοιχογραφίες γυναικών που αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Οι τοιχογραφίες έχουν φυτρώσει σε διάφορες πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου όπως το Λίβερπουλ, το Μάντσεστερ, το Λονδίνο, το Εδιμβούργο και το Αμπερντίν.

Το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης συγκεκριμένα ανέθεσε σε μία ομάδα από γυναίκες καλλιτέχνες να δημιουργήσουν τις παρακάτω εικόνες:

Φυσικά, και άλλες εταιρείες δεν άργησαν να ακολουθήσουν. Ανάμεσά τους, ο κολοσσός Nike στηρίζει έμπρακτα την εθνική ομάδα των ΗΠΑ τοποθετώντας τεράστια πόστερ σε διάφορες πολιτείες.

Τον Μάρτιο, το επίσημο πόστερ του εφετινού Παγκοσμίου Κυπέλλου κυκλοφόρησε από τη ΦΙΦΑ. Η εταιρεία υποστήριξε ότι το σχέδιο αντανακλά την πολιτισμική κληρονομιά του θεσμού ενώ τονίζει και τη θηλυκή πλευρά του ποδοσφαίρου…