Στους κόλπους του αμερικανικού θεάτρου ήταν ένας θρύλος, τα έργα του στις σκηνές τού λεγόμενου «off Broadway» αποτέλεσαν την πρώτη ευκαιρία για ηθοποιούς που αργότερα έγιναν διάσημοι και στο σινεμά. Ομως η υστεροφημία του καταστράφηκε, ύστερα από καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση –οι οποίες επανήλθαν με ιδιαίτερη δριμύτητα στην εποχή του #MeToo. Ο Ισραελ Χόροβιτς έφυγε από τη ζωή έτσι άνισα, με τους New York Times να γράφουν ότι «πέθανε στα 81 του ο θεατρικός συγγραφέας που στιγματίστηκε από τις κατηγορίες για σεξουαλική κακοποίηση».
Ομως πριν από αυτά ή, έστω, ως την ώρα που η συμπεριφορά του απέναντι στις γυναίκες ηθοποιούς δεν είχε καταγγελθεί, ο Χόροβιτς ήταν ένας από τους γίγαντες του θεάτρου. Εγραψε δεκάδες θεατρικά έργα που γνώρισαν διεθνή επιτυχία, μερικά από τα οποία μεταφράσθηκαν ως και σε 30 γλώσσες, όπως τα «Η γραμμή», «Ο Ινδός γυρεύει το Μπρονξ» ή «The Primary English Class».
Ηταν γνωστός για το στυλ του, που κινούνταν από τον ρεαλισμό στην παραβολή, από το παραμύθι στον μύθο. Θεατρικά έργα του μετέφεραν στην κινηματογραφική οθόνη οι Αλ Πατσίνο, Τζιλ Κλέιμπουργκ, Νταϊάν Κίτον.
Εγραψε επίσης γύρω στα 30 σενάρια για τον κινηματογράφο, μεταξύ των οποίων το θρυλικό «Φράουλες και αίμα», που το 1970 κέρδισε το βραβείο της Επιτροπής του Φεστιβάλ Καννών, ή πιο πρόσφατα το «My old lady» («Ενα σπίτι στο Παρίσι», 2015) με τις Μάγκι Σμιθ και Κρίστιν Σκοτ Τόμας.
Κριτικοί τον είχαν αποκαλέσει πνευματικό τέκνο του αμερικανού δραματουργού Αρθουρ Μίλερ, ήταν φίλος του Ζενέ και του Μπέκετ, ο γαλλορουμάνος θεατρικός συγγραφέας Ευγένιος Ιονέσκο τον είχε επονομάσει «ο γλυκός μας αμερικανός αλήτης».
Το 2011, η αυτοβιογραφία του «Ένας Νεοϋορκέζος στο Παρίσι» εκδόθηκε από τον οίκο Grasset. Έναν χρόνο αργότερα τιμήθηκε με την ανώτατη διάκριση του γαλλικού κράτους για τα γράμματα και τις τέχνες.
Το 2017 ένα άρθρο στους New York Times τιτλοφορείτο: «Εννέα γυναίκες κατηγορούν τον Ισραλ Χόροβιτς, θεατρικό συγγραφέα και μέντορα, για σεξουαλική παρενόχληση». Σε εκείνο το άρθρο, οι γυναίκες, ηθοποιοί στα έργα του αλλά και άλλες που είχαν συνεργαστεί μαζί του, περιέγραψαν περιστατικά επιθέσεων, ενώ μία κατήγγειλε ότι ο Χόροβιτς την είχε βιάσει. Επειτα από εκείνες τις καταγγελίες, έργα του σταμάτησαν να παίζονται στα θέατρα ακόμα και στο Βίλατζ, το οποίο υπήρξε επί δεκαετίες ένας χώρος δικός του.
Πέθανε την περασμένη Δευτέρα στα 81 του, από καρκίνο.