Βίντεο με οδηγίες προς τους ψηφοφόρους για το πώς να ψηφίσουν σε 24 σημαντικές πολιτείες, ετοίμασαν οι Δημοκρατικοί με πρωταγωνιστή το… βαρύ πυροβολικό του κόμματος, Μπαράκ Ομπάμα.
Ο δημοφιλέστερος πολιτικός των Δημοκρατικών έχει μπει για τα καλά στον αγώνα για την εκλογή του πρώην αντιπροέδρου του, Τζο Μπάιντεν, τους τελευταίους μήνες.
Το ίδιο και η σύζυγός του, Μισέλ, η οποία μίλησε στο συνέδριο των Δημοκρατικών τον Ιούλιο, και συμμετέχει και αυτή στη σχετική καμπάνια με στόχο να ψηφίσουν όσο γίνεται περισσότεροι ψηφοφόροι από τη βάση του κόμματος. Το 2016, η μικρή προσέλευση των ψηφοφόρων θεωρείται πως συνέβαλε στην ήττα της Χίλαρι Κλίντον.
Τα βίντεο θα κυκλοφορήσουν ευρέως στα σόσιαλ μίντια. Στο βίντεο κάθε πολιτείας, ο Ομπάμα συνοδεύεται από ένα γνωστό τοπικό στέλεχος του κόμματος, που εξηγεί βήμα προς βήμα την εκλογική διαδικασία και το πώς μπορεί κάποιος να ψηφίσει, είτε εξ αποστάσεως είτε στην κάλπη, και τις ημερομηνίες που μπορεί να γίνει αυτό.
«Τόσα πολλά διακυβεύονται σε αυτές τις εκλογές, από τον έλεγχο της πανδημίας μέχρι μία πιο δίκαιη οικονομία και από την κλιματική αλλαγή έως την προστασία της υγειονομικής περίθαλψης για όλους», λέει ο Ομπάμα στο βίντεο.
«Η ιστορία μας δείχνει ότι ο ευκολότερος τρόπος να ψηψίσετε, εσείς και οι φίλοι σας, είναι να καταστρώσετε ένα σχέδιο. Και φέτος, αυτό το σχέδιο είναι πιο σημαντικό από κάθε άλλη φορά. Μπορείς να αλλάξεις την κατεύθυνσή μας σε κάθε ζήτημα. Αυτή είναι η δύναμη της ψήφου σου», συνεχίζει ο πρώην πρόεδρος.
Εδώ το βίντεο που απευθύνεται στους ψηφοφόρους της πολιτείας της Τζόρτζια:
Οι 24 πολιτείες που επελέγησαν για τα βίντεο, ξεχωρίζουν επειδή είναι είτε είναι κρίσιμες για το τελικό αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών, όπως το Οχάιο και η Πενσιλβάνια, ή επειδή σε αυτές η μάχη για την έδρα στη Γερουσία είναι αμφίρροπη.
Λόγω της πανδημίας, ρεκόρ ψηφοφόρων αναμένεται να ψηφίσει με επιστολική ψήφο, κάτι που οι Ρεπουμπλικάνοι προσπαθούν με νύχια και με δόντια να αποφύγουν, μια που θεωρείται ότι θα ευνοήσει τους Δημοκρατικούς.
Το κόμμα του Ομπάμα έχει ξοδέψει εκατομμύρια δολάρια σε εκστρατείες ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης των ψηφοφόρων, ενώ σε χιλιάδες άτομα στέλνει φακέλους με προπληρωμένα γραμματόσημα για την επιστολική ψήφο.