Θα διαβάσετε πολλά αυτήν την εβδομάδα για το θάνατο της καριέρας του Ρόμπερτ Ντε Νίρο. Θα δείτε φωτογραφίες από τον τελευταίο ρόλο του σε διαφήμιση ψωμιών και μπέιγκελ Warburtons που μαρτυρά τη σκληρή πραγματικότητα: η καριέρα του κορυφαίου αυτού ηθοποιού βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση.
Βλέποντας έναν ηθοποιό με τη βαρύτητα του Ρόμπερτ Ντε Νίρο να περιβάλλεται από μπέιγκελ, φορώντας ένα κοστούμι σε απόχρωση μπαγκέτας ψωμιού είναι πραγματικά κάτι που δύσκολα μπορεί να χωνέψει κανείς.
Το τραγικότερο της υπόθεσης είναι ότι σοβαρά μέσα ενημέρωσης όπως ο Guardian αναφέρονται στον θάνατο της καριέρας του τονίζοντας ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι η καλύτερη δουλειά του τα τελευταία χρόνια.
Ο Ντε Νίρο έχει κερδίσει δύο Όσκαρ. Ένα Β’ Ανδρικού Ρόλου το 1974 για την ερμηνεία του στο αριστούργημα του Φράνσις Φορντ Κόπολα «The Godfather: Part Two», όπου υποδύθηκε τον νεαρό αρχιμαφιόζο Βίτο Κορλεόνε και ένα Α’ Ανδρικού Ρόλου το 1980 στο «Raging Bull» του Μάρτιν Σκορσέζε, όπου ενσάρκωσε τον μποξέρ Τζέικ ΛαΜότα.
Φυσικά δεν είναι ο πρώτος κορυφαίος ηθοποιός που επέλεξε να «τσαλακώσει» την εικόνα του προκειμένου να πλουτίσει από τις διαφημίσεις. Ο Κρίστοφερ Ουόλκεν για παράδειγμα πρωταγωνίστησε σε διαφήμιση αυτοκινήτων και ο Χάρβεϊ Καϊτέλ προσπάθησε να πουλήσει στο Αμερικανικό κοινό ασφάλειες αυτοκινήτου. Αξέχαστη επίσης και η διαφήμιση για ψαροκροκέτες του Γουίλεμ Ντεφό.
Ακολουθεί η διαφήμιση του Ντε Νίρο για την Walbutrons.