Η εμφάνισή του Ντάνιελ Κρεγκ στο «No Time to Die» είναι η πέμπτη και τελευταία στη σειρά των ταινιών του Τζέιμς Μποντ. Ο 53χρονος ηθοποιός «αποστρατεύτηκε» με δόξα και τιμή το βράδυ της Τρίτης 28 Σεπτεμβρίου στο Royal Albert Hall του Λονδίνου, όπου έγινε η επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας με την παρουσία μελών της βασιλικής οικογένειας.
Στην περίλαμπρη εκδήλωση ο βρετανός σταρ προκάλεσε και πάλι εντύπωση. Αυτή τη φορά όχι μόνο με το ταλέντο του αλλά και με την ενδυματολογική του άποψη. Αγνοώντας την ετικέτα για το επίσημο ανδρικό ένδυμα και σε αντίθεση με το μαύρο σμόκιν που κυριαρχούσε στην αίθουσα, ο Κρεγκ εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί με βελούδινο σακάκι σε σκούρο ροζ χρώμα, μαύρο παντελόνι σε ίσια γραμμή και λευκό πουκάμισο στολισμένο με μαύρο παπιγιόν (πάλι καλά…).
Και μιλώντας στην πρώτη μεγάλη glam εκδήλωση στη Βρετανία μετά από 18 μήνες απομόνωσης εξαιτίας του ανθεκτικού δολοφόνου που έπληξε τη χώρα του και τον κόσμο όλο, ο Ντάνιελ Κρεγκ εξέφρασε την ελπίδα ότι ο Τζέιμς Μποντ θα σώσει τον κινηματογράφο και «θα δώσει κάποια ώθηση στη βιομηχανία του θεάματος».
Ο Κρεγκ, γράφουν οι βρετανικοί The Times, δεν έκρυψε τη χαρά του που η ταινία, η πρεμιέρα της οποίας αρχικά είχε προγραμματιστεί για τον Απρίλιο του περασμένου έτους, φτάνει επιτέλους στους κινηματογράφους. «Οι ταινίες για τον Μποντ πρέπει να προβάλλονται στο σινεμά και ειδικά αυτή. Είναι θεαματική», είπε.
Η Κέιτ Μίντλετον, δούκισσα του Κέιμπριτζ και σύζυγος του πρίγκιπα Γουίλιαμ, έφτασε στο κόκκινο χαλί με ένα λαμπερό χρυσαφί φόρεμα Jenny Packham. Και ο Κρεγκ δεν έχασε την ευκαιρία να της πει ότι ήταν «υπέροχη».
Μαζί της ήταν ο πρίγκηπας Γουίλιαμ, ο πατέρας του Κάρολος, πρίγκιπας της Ουαλίας, και η Καμίλα, δούκισσα της Κορνουάλης, οι οποίοι συνομίλησαν με τους παραγωγούς της ταινίας, Μπάρμπαρα Μπρόκολι και Μάικλ Τζ. Γουίλσον.
Στην πρεμιέρα, γράφει ο Ντέιβιντ Σάντερσον στους Times, παρόντες ήταν επίσης η Λασάνα Λιντς, η πρώτη μαύρη γυναίκα πράκτορας 00 σε ταινία του Τζέιμς Μποντ, η Λέα Σεϊντού, η οποία επιστρέφει ως δρ Μάντλεν Σουάν και η Μπίλι Αϊλις, που ερμηνεύει το μουσικό θέμα της ταινίας, το οποίο έγραψε μαζί τον αδελφό της.
Η Εμα Ραντουκάνου, η έφηβη πρωταθλήτρια του τένις και ο αρχηγός του αγγλικού Εθνικής ποδοσφαίρου Χάρι Κέιν ήταν επίσης παρόντες. Προσκλεκλημένοι ήταν εξάλλου και εκπρόσωποι των εργαζομένων στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης και των ενόπλων δυνάμεων οι οποίοι παρακολούθησαν τιμητικά την προβολή της ταινίας μαζί με τα μέλη της βασιλικής οικογένειας, σε ένδειξη τιμής για το έργο τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η προαγορά εισιτηρίων για την ταινία έχει ήδη βοηθήσει τα έσοδα της αλυσίδας των κινηματογράφων, με τις προβλέψεις να μιλούν για το μεγαλύτερο Σαββατοκύριακο πρώτης προβολής από την κυκλοφορία των «Avengers», το 2019 («Εκδικητές: Η τελευταία πράξη») που είχε σημειώσει ρεκόρ εκείνη την εποχή.
Η Odeon δήλωσε ότι μέσα σε δύο εβδομάδες πριν από την πρεμιέρα της η ταινία είχε πουλήσει 175.000 εισιτήρια. Και το 40% των εισιτηρίων αγοράστηκε από ανθρώπους, που πρόκειται να πάνε για πρώτη φορά στον κινηματογράφο από τότε που άνοιξαν και πάλι οι αίθουσες τον Μάιο, δήλωσε εκπρόσωπος της Odeon.
Στην παρέα του Ντάνιελ Κρεγκ και των συμπρωταγωνιστών του στο κόκκινο χαλί στην πρεμιέρα του στο Royal Albert Hall, ήταν και η Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ, η οποία απέρριψε την ιδέα ενός θηλυκού Μποντ, υπονοώντας ότι θα μπορούσε να φανταστεί «κάποια που θα τον ανταγωνιζόταν».
Η Γουόλερ-Μπριτζ, σεναριογράφος και πρωταγωνίστρια της σειράς «Fleabag», και ένα από τα πιο «καυτά» ονόματα στην παγκόσμια βιομηχανία του θεάματος, συνεργάστηκε στενά με την παραγωγό Μπάρμπαρα Μπρόκολι και τον σκηνοθέτη Κάρι Φουκουνάγκα, για τη δημιουργία της τελευταίας ταινία του Τζέιμς Μποντ, «No Time To Die». Και δήλωσε ότι: «Ο Μποντ είναι ο Τζέιμς Μποντ», προσθέτοντας με υπονοούμενα: «Απλώς πρέπει να φανταστούμε ποιος θα μπορούσε να τον ανταγωνιστεί».
Η σπουδαία συγγραφέας και σεναριογράφος ρωτήθηκε αν θα μπορούσε να είναι εκείνη που θα δημιουργήσει έναν τέτοιο χαρακτήρα, αλλά η ερώτηση την έκανε να γελάσει, γράφει ο Ντέιβιντ Σάντερσον: «Πρέπει να προσέξω τι λέω», απάντησε.
Ομορφες γυναίκες με ψηλοτάκουνες γόβες και λαμπερές τουαλέτες δεν έχασαν την ευκαιρία να στηθούν στην ουρά για να περπατήσουν στο κόκκινο χαλί και να «αποχαιρετήσουν» τον Ντάνιελ Κρεγκ ο οποίος «παρέδωσε» την Αστον Μάρτιν και τα όπλα του 007 μετά από πέντε ταινίες.
Οπως θα περίμενε κανείς με οποιαδήποτε πλοκή ταινίας του Μποντ, το στοίχημα ήταν μεγάλο. Ο Κρεγκ είπε ότι η πρεμιέρα του «No Time To Die» ήταν μια αφορμή για γιορτή και ο ίδιος «ανακουφίστηκε πολύ» που η ταινία έφτασε επιτέλους στη μεγάλη οθόνη.
«Ηταν δύο γλυκόπικρα χρόνια, οπότε πρέπει κανείς να κάνει τη σύγκριση», είπε. «Η απόφαση για αποχώρηση είναι ακόμα εκεί, απλά χαίρομαι που έχουμε την ευκαιρία να γιορτάσουμε και να κάνουμε πρεμιέρα. Για κάποιο διάστημα, φαινόταν κάτι πολύ μακρινό».
Ακόμη, ο Κρεγκ έδωσε συμβουλές στον διάδοχό του λέγοντας: «Απλώς ας κάνει το δικό του. Ας το πάει κάπου υπέροχα». Προηγουμένως, ο 53χρονος ηθοποιός αναγνώρισε τις πιέσεις στους ώμους του Μποντ για να αναβιώσει τη βιομηχανία. Υπήρχε «μεγάλη προσδοκία», είπε.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Vue, μιας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες κινηματογράφων στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε ότι η κυκλοφορία του «No Time to Die» θα θεωρηθεί στο μέλλον σημείο αναφοράς. Μια χρυσή εποχή του κινηματογράφου ξεκινάει, επέμεινε ο Τιμ Ρίτσαρντς, μετά από μήνες που οι οθόνες έμειναν σκοτεινές.
Η Μπάρμπαρα Μπρόκολι, τέλος, η οποία -μαζί με τον ετεροθαλή αδερφό της Μάικλ Τζ. Γουίλσον- υπογράφει όλες τις βασικές αποφάσεις για το franchise, είπε ότι ο αντικαταστάτης του Ντάνιελ Κρεγκ θα ανακοινωθεί σύντομα.
Αφού επανέλαβε την άποψή της ότι ο Μποντ πρέπει να παραμείνει «αντρικός χαρακτήρας», είπε ακόμη ότι δεν θα τους απασχολήσει μέχρι το επόμενο έτος: «Δεν νομίζω ότι πρέπει να πάρουμε έναν ανδρικό χαρακτήρα και να βάλουμε μια γυναίκα να τον ερμηνεύσει», δήλωσε. «Οπότε ναι, τον βλέπω ως άντρα. Και είμαι κατά κάποιον τρόπο σε άρνηση. Θα ήθελα ο Ντάνιελ να συνεχίσει για πάντα. Λέω όχι στο κυνήγι του αντικαταστάτη. Θέλω ο Ντάνιελ Κρεγκ να είναι ο Μποντ όσο το δυνατόν περισσότερο»…
Λέτε να τον ξαναδούμε;