Το κίτρινο βαγόνι εργασιών έτρεχε ανεξέλεγκτο μέχρι να συγκρουστεί με τον συρμό | Stringer / SOOC
Επικαιρότητα

Νεκρός εργάτης στον ΗΣΑΠ: Πώς έγινε το δυστύχημα

«Eάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, το ειδικό μηχάνημα λείανσης θα έφθανε στον Πειραιά» τόνισε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ
Protagon Team

Ο θανάσιμος τραυματισμός του 41χρονου εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, καθώς και ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑΣΥ και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο, ήταν ο απολογισμός του τραγικού δυστυχήματος στις γραμμές του ΗΣΑΠ, στο ύψος του σταθμού της Αττικής, τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης.

Το δυστύχημα σημειώθηκε στις 04:05 στη γραμμή 1 του Μετρό, όταν ειδική μηχανή λείανσης παρουσίασε πρόβλημα, με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα, λόγω και της κατηφορικής κλίσης της γραμμής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ειδική μηχανή λείανσης, η οποία είχε ξεκινήσει από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στη Κηφισιά, παρουσίασε βλάβη στα φρένα.

Η μηχανή λείανσης συγκρούστηκε με συρμό ο οποίος είχε τοποθετηθεί στην περιοχή της Αττικής, για να σταματήσει την πορεία της.

Οπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης, το ειδικό μηχάνημα λείανσης, ξεκινώντας την πορεία του από την Κηφισιά, διαπίστωσε ότι είχε πρόβλημα στα σύστημα πέδησης (φρένα), με αποτέλεσμα να αποκτήσει μεγάλη ταχύτητα, λόγω της κατηφορικής κλίσης της γραμμής του ΗΣΑΠ.

Όπως τόνισε, εάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, θα έφθανε στον Πειραιά και κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, σε αυτό επέβαιναν επτά εργαζόμενοι. «Κάποιοι πήδηξαν στον σταθμό του Ν. Ηρακλείου προκειμένου να σωθούν… όμως χάσαμε τον συνάδελφό μας, ήταν μαζί με τον οδηγό» είπε.

«Είναι μια δύσκολη μέρα για όλους μας. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος» σημείωσε ο κ. Ρεβύθης και πρόσθεσε ότι θα έπρεπε να υπάρχει δικλίδα ασφαλείας στο μηχάνημα.

Ερευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑ.ΣΥ. σε συνεργασία με τις Αρχές.

Θρήνος για τον 41χρονο εργάτη

Σοκαρισμένοι είναι οι φίλοι και οι συνάδελφοι του 41χρονου εργάτη που έχασε τα ξημερώματα τη ζωή του στις γραμμές του ΗΣΑΠ, μετά τη σύγκρουση του μηχανήματος στο οποίο επέβαινε με τον συρμό.

Ο άτυχος εργάτης Πέτρος Γιάμαλης, μαζί με δυο συναδέλφους του, προκειμένου να σωθούν από τη σφοδρή σύγκρουση, πήδηξαν από το μηχάνημα στο οποίο επέβαιναν. Τραγικό αποτέλεσμα, ο άτυχος 41χρονος να χάσει τη ζωή του.

Ο 41χρονος ήταν εργοδηγός επί 16 χρόνια. Ηταν ανύπαντρος και, όπως λένε άνθρωποι που τον γνώριζαν, του άρεσε η δουλειά του και ήταν τελειομανής.

Εργάζεται στη ΣΤΑΣΥ από το 2007. Ξεκίνησε ως εργάτης, μετά έγινε αρχιτεχνίτης επιδομής και η τελευταία θέση του ήταν εργοδηγός επιδομής.