Χρήστος Σπίρτζης και Θύμιος Λυμπερόπουλος ενωμένοι απέναντι στην BEAT | IntimeNews
Επικαιρότητα

Ναι στις επενδύσεις, αλλά όχι στα 3.000.000 ευρώ της ΒΕΑΤ

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος μετά τις αγκαλιές με τον Αλέξη Τσίπρα διοργανώνει εκδήλωση με ομιλητή τον Χρήστο Σπίρτζη με στόχο να αποτρέψουν οδηγούς και ιδιοκτήτες ταξί από τη συνεργασία με την ΒΕΑΤ
Χριστίνα Ταχιάου

Είχα πάντα την απορία γιατί η ΒΕΑΤ δεν έπιασε στη Θεσσαλονίκη. Ως χρήστης της εφαρμογής, είναι πολύ λίγες οι φορές που κατάφερα να βρω ταξί, παρόλο που το καλώ από πολυσύχναστο σημείο της πόλης. Το συζητώ και με ταξιτζήδες. Άλλος πιστεύει ότι είναι ακριβή η εταιρία γι αυτό δεν μπαίνουν οι ταξιτζήδες, άλλος ότι δεν είναι βολικό το σύστημα, άλλος ότι δεν είναι πολλοί οι πελάτες.

Στην πραγματικότητα, η ΒΕΑΤ δεν είχε, μέχρι στιγμής, ασχοληθεί ιδιαιτέρως με την προσέλκυση ταξιτζήδων της Θεσσαλονίκης. Το αποφάσισε την περασμένη εβδομάδα και ανακοίνωσε ότι στα επόμενα 2-3 χρόνια θα πραγματοποιηθούν επενδύσεις ύψους 3.000.000 ευρώ. Μάλιστα, οι επενδύσεις αυτές θα αφορούν κυρίως προσλήψεις προσωπικού καθώς και παροχή κινήτρων ώστε οι ταξιτζήδες να επιθυμούν να συνεργαστούν μαζί της.

Καλοδεχούμενες οι επενδύσεις! Ή, μήπως, όχι; Είναι δυνατόν ο Θύμιος Λυμπερόπουλος να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια; Σκέφτηκε, λοιπόν, με την ευκαιρία της επίσκεψης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη να διοργανώσει μια εκδήλωση με ομιλητή τον Υπουργό το βράδυ της Τετάρτης. Στόχος της εκδήλωσης είναι να αποτρέψουν οδηγούς και ιδιοκτήτες ταξί από τη συνεργασία με την ΒΕΑΤ.

Στην ανακοίνωση του Σωματείου ΤΑΧΙ Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής» αναφέρεται: «Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν όλα τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο καθώς επίσης θα γίνουν διευκρινήσεις για τους Νόμους και τις Υπουργικές Αποφάσεις που είναι πλέον σε ισχύ. Η συμμετοχή όλων κρίνεται απαραίτητη για να έχουμε όλοι εικόνα για τα φλεγόμενα θέματα (sic) του κλάδου έναντι μεγάλων πολυεθνικών που θέλουν να εισβάλουν άναρχα στο χώρο μας (TAXIBEAT, UBER κλπ.)».

Απ’ ό,τι λέγεται, οι πιέσεις σε ταξιτζήδες που έχουν συνεργαστεί ή επιθυμούν να συνεργαστούν με την ΒΕΑΤ είναι πολύ μεγάλες. Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη με 2.000 ταξί, άρα ελεγχόμενη. Είναι εύκολο να εξασφαλιστεί –με τον έναν ή τον άλλον τρόπο- η «συμμόρφωση» στις βουλές των αρχιταξιτζήδων. Εφόσον δεν μπόρεσαν να βάλουν φρένο νομοθετικά στην ΒΕΑΤ, θα προσπαθήσουν τώρα μέσω ηθικών (μόνο;) διλημμάτων και προκλήσεων.

Θα τα καταφέρει αυτήν τη φορά η ΒΕΑΤ;