Πλάι στο πορτρέτο του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα και της συζύγου του Μισέλ, θα αναρτηθεί η φωτογραφία της Μπιγιονσέ, στην Εθνική Πινακοθήκη Προσωπογραφιών «Σμιθσόνιαν» της Ουάσιγκτον.
Πρόκειται για μία εξαιρετικά ιδιαίτερη και σπάνια φωτογραφία, πάντα σε σχέση με αυτές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από τις σταρ της σόου μπιζ. Κι αυτό διότι η Μπιγιόνσε «επέτρεψε» στον ανερχόμενο φωτογράφο Τάιλερ Μίτσελ, να την απαθανατίσει όταν ήταν 99 κιλά, κάτι που όπως αποκαλύπτει η ίδια είναι το ρεκόρ της και περιλαμβάνει τα κιλά της εγκυμοσύνης.
Η φωτογραφία είχε γίνει με λίγο φώτοσοπ εξώφυλλο στην αμερικανική Vogue και η τραγουδίστρια δήλωνε ότι αποδέχεται τον εαυτό και τις καμπύλες της, όπως ακριβώς είναι και ότι δεν βιάζεται ιδιαίτερα να χάσει τα κιλά που πήρε στην εγκυμοσύνη.
«Εχω ακόμα την κοιλίτσα από την εγκυμοσύνη και δεν βιάζομαι να απαλλαγώ από αυτήν», είχε υπογραμμίσει στη συνέντευξη που είχε δώσει στο τεύχος Σεπτέμβρη 2018.
«Νομίζω ότι πρέπει να δείχνουμε την πραγματικότητα. Οποτε θα είμαι έτοιμη να αποκτήσω σφικτούς κοιλιακούς, τότε θα πάω γυμναστήριο και θα βάλω τα δυνατά μου μέχρι να τα καταφέρω».
Η «εμπλοκή» με την πινακοθήκη
Την ενημέρωση για το πορτρέτο της Μπιγιόνσε δεν έκανε ούτε ή ίδια, ούτε το Σμιθσόνιαν, αλλά ο φωτογράφος κ. Μίτσελ με ανάρτησή του στο Instagram.
Η διοίκηση του μουσείου εμφανίστηκε καθαρά ενοχλημένη, καθώς οι ανακοινώσεις και οι λεπτομέρειες για τις εκθέσεις και τα εκθέματα είναι καθαρά θέμα του Σμιθσόνιαν και όχι των καλλιτεχνών που φιλοξενούνται τα έργα τους.
Ετσι, η Κονσέτα Ντουκάν, εκπρόσωπος του μουσείου, επιβεβαίωσε μεν την πληροφορία, όμως διευκρίνισε στους New York Times, ότι το έργο δεν θα είναι από τα μόνιμα εκθέματα, αλλά «κάτι προσωρινό».
Η ίδια ανέφερε με πάσα διακριτικότητα ότι «η διοίκηση του μουσείου είχε λάβει πέρυσι την απόφαση το 50% των εκθεμάτων, να αφορούν εκθέματα ή καλλιτέχνες που κάνουν τη συλλογή πιο ποικίλη», αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα υπάρξουν και πιο «ελαφριά» εκθέματα, που είναι εμπορικά για να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο.
Σε γενικές γραμμές έβαλε όρια στη χαρά των σελέμπριτις που μπαίνουν στο μουσείου, διευκρινίζοντας ότι δεν σημαίνει ότι όποιος πίνακας αναρτάται, αξίζει καλλιτεχνικά όσο και αυτός που βρίσκεται δίπλα του…