Protagon A περίοδος

Say yes to the candidate

Τι κοινό έχουν πολιτικοί, εκλογές και νυφικά; Ή, για να είμαι πιο ακριβής, ποιος είναι ο πιο... σίγουρος τρόπος για να πεισθούν οι νεαρές Αμερικανίδες της Φλόριντα και του Σικάγο να ασχοληθούν με την πολιτική και να τρέξουν στις κάλπες;

Μυρτώ Πολυμίλη

Μοιάζει με κακόγουστο αστείο αλλά δεν είναι. Τι κοινό έχουν πολιτικοί, εκλογές και νυφικά; Ή, για να είμαι πιο ακριβής, ποιος είναι ο πιο… σίγουρος τρόπος για να πεισθούν οι νεαρές Αμερικανίδες της Φλόριντα και του Σικάγο να ασχοληθούν με την πολιτική και να τρέξουν στις κάλπες με την ίδια ευκολία που θα έσπευδαν στις εκπτώσεις μεγάλου πολυκαταστήματος; Νυφικά, γάμοι, και το κερασάκι στην τούρτα μια σχετικά οπισθοδρομική μαμά. Αυτά είναι τα πράγματα που φαίνεται να προσελκύουν τις γυναίκες, σύμφωνα τουλάχιστον με την Κολεγιακή Ρεπουμπλικανική Εθνική Επιτροπή.

Δανειζόμενοι τη βασική θεματολογία της εκπομπής-ριάλιτι, “Say Yes to The Dress” (Πες Ναι στο Φόρεμα), οι Ρεπουμπλικάνοι μετά από μια περίοδο… βαθιάς ενδοσκόπησης δημιούργησαν το τηλεοπτικό σποτάκι, "Say Yes to the Candidate"- Πες Ναι στον Υποψήφιο-, σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν νεαρές ψηφοφόρους. Η πρωταγωνίστρια, μια ξανθούλα απόφοιτος πανεπιστημίου, μόλις 21 χρόνων και αναποφάσιστη ψηφοφόρος, ονόματι Britanny, βρίσκεται σε μια μπουτίκ με τη μαμά και τις φίλες της και δοκιμάζει διάφορα νυφικά, τα περισσότερα κακόγουστα. Το πρώτο, ως εκ θαύματος, είναι οικονομικό και μέσα στο budget της και φέρει το όνομα ενός ρεπουμπλικάνου υποψηφίου.

Το δεύτερο φόρεμα, που αρέσει περισσότερο στην χαζοχαρούμενη μητέρα που χειροκροτεί υστερικά, είναι εμφανώς πιο κακόγουστο από το πρώτο και πιο ακριβό. Επιπλέον φέρει το όνομα ενός δημοκρατικού υποψηφίου και σύμφωνα με την πωλήτρια είναι βεβαρημένο με δύο εκατομμύρια δολάρια σε φόρους, αυξημένο έλλειμμα κ.λπ. κ.λπ.

Στο τέλος του διόλου… σεξιστικού αυτού σποτ, η Britanny κάνει την επανάστασή της και δηλώνει ότι αυτή θα αποφασίσει μια και αφορά το δικό της μέλλον, αποκαλύπτοντας φυσικά ότι θα στηρίξει τον ρεπουμπλικάνο υποψήφιο. Όπως ήταν αναμενόμενο τα αμερικανικά μέσα βρίθουν σχολίων που αναρωτιούνται αν οι επικοινωνιολόγοι που έχουν προσλάβει οι Ρεπουμπλικάνοι δουλεύουν στην πραγματικότητα για λογαριασμό των Δημοκρατικών. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η διαφημιστική αυτή καμπάνια αποδεικνύει ότι δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το τι θέλουν οι γυναίκες. Ας ελπίσουμε ότι οι εγχώριοι διαφημιστές δεν θα δανειστούν τη φοβερή αυτή ιδέα, πίσω από την οποία κρύβεται, άκουσον-άκουσον, μια ομάδα γυναικών.