Επικαιρότητα

Καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό από τα κανάλια ανακοίνωσε ο Στέλιος Πέτσας

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος εξήγγειλε νέα επικοινωνιακή εκστρατεία, αντίστοιχη αυτής του «Μένουμε Σπίτι», ύψους 2 εκατ. ευρώ, και εξήγησε στη Βουλή γιατί δεν προτιμάει τη μέθοδο των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που τα κανάλια είναι υποχρεωμένα να προβάλλουν
Protagon Team

Καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στα μέτρα προστασίας από τον  Covid-19 ξεκινάει από τον επόμενο μήνα η κυβέρνηση, ενόψει του δεύτερου κύματος της πανδημίας.

Αυτό ανακοίνωσε το απόγευμα της Παρασκευής ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, μιλώντας για το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από τον «Ιανό» και της αντιμετώπισης της πανδημίας.

Ο κ. Πέτσας, αναφερόμενος στη σχετική διάταξη-πρόβλεψη που υπάρχει στο νομοσχέδιο για την υλοποίηση σχετικής ενημερωτικής εκστρατείας, είπε ότι από τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει μια νέα καμπάνια ενημέρωσης, όπως το «Μένουμε Σπίτι», η οποία θα γίνει μέσω σποτ που θα προβληθούν από τους εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς. Το ποσό που θα διατεθεί για αυτή την καμπάνια θα είναι 2 εκατ. ευρώ συν τον ΦΠΑ.

Οπως εξήγησε, θα είναι μια καμπάνια που, όπως και στην πρώτη φάση, απέδειξε πόσο ωφέλιμη ήταν και έσωσε ζωές.

Απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης «γιατί δεν προχωράει με τη μέθοδο των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που είναι υποχρεωμένα τα πανελληνίας εμβέλεια κανάλια να προβάλλουν», εξήγησε ότι «τα δωρεάν μηνύματα είναι χρήσιμα» αλλά αυτά θα πρέπει να τα δούμε και ως προς την αποτελεσματικότητά τους. Και έδωσε ως παράδειγμα τα δωρεάν μηνύματα του υπουργείου Παιδείας για την πανδημία στο άνοιγμα των σχολείων και σε τι ώρες και με ποια συχνότητα αυτά προβλήθηκαν από τα ΜΜΕ.

Ο υφυπουργός ανέφερε ότι για τις καμπάνιες ενημέρωσης θα υπάρξει ανάδοχος και για τον τρόπο που θα γίνει ο καταμερισμός της, λέγοντας ότι έχουμε και κατευθυντήριες οδηγίες που μας έχουν δοθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και κατέθεσε τα σχετικά έγγραφα στα πρακτικά της Επιτροπής. Υπογράμμισε ότι «η κυβέρνηση προχωράει ταχύτατα και με πλήρη διαφάνεια πάντα και στον τομέα των οπτικοακουστικών μέσων».

Αναφορικά με την έκπτωση στη διαφήμιση, ο κ. Πέτσας είπε ότι θα συμβάλει στην αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης και προσέθεσε ότι όπως επισήμαναν το πρωί στην ακρόαση της Επιτροπής οι φορείς, αυτό δεν θα κοστίσει τελικά ούτε ένα ευρώ στο κράτος, γιατί θα υπάρξει αύξηση της κατανάλωσης που θα αναπληρώσει αυτή την έκπτωση.