Οταν η δικαιολογία είναι χειρότερη από το έγκλημα: Ο Πολάκης ισχυρίστηκε πως όταν είπε στον Γεωργιάδη να φορέσει «τσίγκινο», εννοούσε κράνος!
Οταν κλείνεις το μικρόφωνο στον Παύλο Πολάκη, θα βρει άλλο. Είναι νόμος. Ετσι, μετά το επεισόδιο της Δευτέρας στη Βουλή, όταν ο προεδρεύων του Σώματος Χαράλαμπος Αθανασίου έκλεισε το μικρόφωνο στον βουλευτή Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ και μετά αυτός κατέλαβε επί μιάμιση ώρα το βήμα της Εθνικής Αντιπροσωπείας, οδηγώντας σε διακοπή της συνεδρίασης, ο αψύς Σφακιανός δεν πτοήθηκε: περίμενε λίγη ώρα και βγήκε στη φιλόξενη συχνότητα του Kontra Channel.
Ο κ. Πολάκης έδωσε συνέντευξη στη μεταμεσονύκτια εκπομπή της Αναστασίας Γιάμαλλη, όπου κατήγγειλε ότι ο κ. Αθανασίου και ο Αδωνις Γεωργιάδης τού «έστησαν παγίδα» και άλλα τέτοια, όμως το αληθινά ενδιαφέρον ήταν πώς προσπάθησε να εξηγήσει τα περί «τσίγκινου» που εκστόμισε στη χυδαία του επίθεση κατά του υπουργού Ανάπτυξης στο εντευκτήριο της Βουλής την περασμένη Κυριακή.
Ο κ. Πολάκης επικαλέστηκε μια ανάρτησή του, πριν από το επεισόδιο στο εντευκτήριο, στην οποία προειδοποιούσε τον κ. Γεωργιάδη που «φώναζε “ζητήστε μου συγγνώμη”» να φορέσει κράνος για όταν ξανασυναντηθούν στη Βουλή.
«Στην ανάρτησή μου αυτό έγραφα», είπε ο βουλευτής Χανίων και στη δημοσιογραφική παρατήρηση της κυρίας Γιάμαλλη ότι δεν είπε όμως αυτό στον κ. Γεωργιάδη στο καφενείο της Βουλής, ο κ. Πολάκης της απάντησε: «Του είπα να φοράς τσίγκινο… Εννοούσα κράνος. Πώς πήγε το μυαλό σας εκεί; Αν είναι δυνατόν», είπε.
Το γελοίο ήταν ότι ακόμα και ο βαρύς κατά τα άλλα Σφακιανός γελούσε όταν έλεγε αυτή τη δικαιολογία, με την οποία προσπαθούσε να προσπεράσει τον εκχυδαϊσμό, την ομοφοβία, ακόμα και την κουλτούρα του βιασμού που εισήγαγε στους διαδρόμους του κοινοβουλίου.
Η Κανέλλη λέει ότι ο Πολάκης είναι λούμπεν, με ένα στυλάκι που θυμίζει χρυσαυγίτες
Μένοντας στο θέμα του Παύλου Πολάκη, μια πολύ ενδιαφέρουσα θέση για την παρουσία του βουλευτή Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ στα κοινοβουλευτικά πράγματα της χώρας, στη σκιά προφανώς του δευτεριάτικου δρώμενου, έδωσε η Λιάνα Κανέλλη, βουλευτής Α’ Αθηνών του ΚΚΕ.
Η κυρία Κανέλλη μίλησε την Τρίτη στον Real FM και αποδόμησε τόσο τον κ. Πολάκη, όσο όμως και τον αντιπρόεδρο της Βουλής Χαράλαμπο Αθανασίου, ο οποίος μάλλον θα πρέπει να το έχει μετανιώσει που αντέδρασε όπως αντέδρασε.
«Ο Πολάκης έχει λούμπεν λόγο, λούμπεν παρουσία και ο τρόπος με τον οποίο ασκεί την πολιτική του είναι λούμπεν», είπε η κυρία Κανέλλη, για να συνεχίσει: «Θυμάμαι τους χρυσαυγίτες να μπαίνουν μέσα και να μιλούν με το ίδιο στυλάκι, με κάτι μαγκιές».
Ωστόσο η ίδια έψεξε και τον κ. Αθανασίου, προσθέτοντας: «Αυτό δεν επιτρέπει όμως, επί του περιεχομένου, στα επτά λεπτά που έχει ο βουλευτής, να του πει “σου αφαιρώ τον λόγο”. Δεν κλείνεις το μικρόφωνο στον βουλευτή. Τον αφήνεις, ξέρεις εκ των προτέρων τι θα πει. Το 99%, όταν προκύπτει επίκαιρο γεγονός, θα φάνε την ώρα και θα πουν πέντε κουβέντες για το θέμα… Δεν τον κόβεις τον Πολάκη, τον αφήνεις να ξεχωρίζει σαν την μύγα μέσα στο γάλα. Γιατί αν γίνουμε όλοι “μύγες” ζήτω που καήκαμε» κατέληξε χαρακτηριστικά η βουλευτής του ΚΚΕ, που είναι μία από τις πιο έμπειρες κοινοβουλευτικούς.
Η Μίνα Γκάγκα αναρωτιέται τι διαφορά έχει το να φας με ή χωρίς μουσική, δικαιώνοντας όσους διαμαρτύρονταν για τα μέτρα
Εχει έναν ιδιαίτερο, αναλυτικό, επιστημονικό αλλά και αποκαλυπτικό τρόπο η Μίνα Γκάγκα να μιλάει για την πανδημία του κορονοϊού. Τα κάνει όλα να φαίνονται απλά, κατανοητά –όταν όμως δεν είναι, τουλάχιστον σε πολιτικό επίπεδο.
Το έχουμε πει, βεβαια, ότι δεν είναι πολιτικός με τη στενή έννοια του όρου, καθηγήτρια Πνευμονολογίας είναι. Ομως αφού είναι και αν. υπουργός Υγείας, υπήρξε υποψήφια βουλευής Επικρατείας με τη ΝΔ και κάποιοι τη θέλουν στα γαλάζια ψηφοδέλτια, είτε κάπου στη Β’ Αθηνών, είτε στην Ευρωβουλή, ίσως να πρέπει να το προσέξει λίγο.
Η κυρία Γκάγκα βγήκε την Τρίτη στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ για να μιλήσει για την πορεία της πανδημίας στη χώρα μας. Και αν την άκουγε κάποιος από τους αρνητές των περιοριστικών μέτρων ή ακόμα και της ίδιας της σοβαρότητας της πανδημίας, θα μπορούσε να αρχίσει την γκρίνια.
Η κυρία Γκάγκα μίλησε στον Απόστολο Μαγγηριάδη και στον Νίκο Αντζολέτο και αρχικά ρωτήθηκε για το μείζον: γιατί στη χώρα μας έχουμε τόσους θανάτους σε σύγκριση με άλλες χώρες της Ευρώπης.
«Το θέμα των θανάτων είναι πολυπαραγοντικό», τόνισε. Και αφού μίλησε για τη χαμηλή εμβολιαστική κάλυψη, αλλά και την καθυστέρηση με την οποία πηγαίνουν στο νοσοκομείο οι ασθενείς –όταν πια είναι πολύ αργά δυστυχώς–, σε μια προσπάθεια να εξηγήσει και να εκλογικεύσει τους υψηλούς αριθμούς νεκρών, περιέγραψε πώς το ελληνικό σύστημα καταγραφής απωλειών είναι πιο «φουσκωμένο» από ό,τι σε άλλες χώρες, όπως αυτό στη Βρετανία για παράδειγμα.
«Εχει και σημασία το πώς μετράμε τους θανάτους Covid στην Ελλάδα. Η Αγγλία μετά την 28η ημέρα δεν μετράει πια θάνατο Covid. Εμείς τους μετράμε και τρεις μήνες αφού μπαίνουν στο νοσοκομείο», είπε η αν. υπουργος, για να συμπληρώσει: «Δηλαδή αν κάποιος διασωληνωθεί, μπει στη μονάδα και καταλήξει τρεις μήνες αργότερα, εφόσον μπήκε για Covid, εμάς μετράται ως θάνατος Covid».
Και συνέχισε: «Για όποιον λόγο και να έρθει ένας ασθενής στο νοσοκομείο, ακόμα και τροχαίο, για οποιοδήποτε λόγο, ένα έμφραγμα, μια καρδιακή ανεπάρκεια. Αν μετρηθεί στο νοσοκομείο –όπου γίνονται ράπιντ τεστ για όλους– και μπει στο νοσοκομείο, πάλι τον μετράμε ως Covid. Η αιτία εισόδου μπορεί να είναι διαφορετική, αλλά μπαίνει σε θαλάμους Covid και καταγράφεται ως Covid. Εχουμε δηλαδή ανθρώπους με καρκίνο τελικού σταδίου, με αιματολογικά νοσήματα. Είναι ο τρόπος που μετράμε λίγο διαφορετικός. Πιστεύουμε ότι είναι ο σωστός», τόνισε η κυρία Γκάγκα, δίνοντας μια πολύ καλή εξήγηση, η οποία όμως άθελά της θα μπορούσε να ρίξει νερό στον μύλο των περιβόητων «δεν είναι-όλα-κρούσματα» και άλλων ψεκασμένων.
Αλλά ας πούμε ότι αυτό με το πώς καταγράφουμε τους θανάτους από Covid-19 έχει ήδη ειπωθεί και έχει δώσει ό,τι ήταν να δώσει στη συζήτηση των πάσης φύσεως αρνητών. Η κυρία Γκάγκα ρωτήθηκε και για την πρόσφατη χαλάρωση των μέτρων, με την επαναφορά της μουσικής στην εστίαση και την άρση των περιορισμών του ωραρίου, καθώς διατυπώνονται φόβοι ότι έχει σταλεί το «λάθος μήνυμα».
«Δεν είναι περίοδος χαλάρωσης. Δεν νομίζω ότι είναι μήνυμα. Πόσο διαφέρει το να φας όταν έχει μουσική και το να φας χωρίς μουσική;» αναρωτήθηκε.
Μα αυτή ακριβώς ήταν τόσο καιρό και η απορία όσων ασχολούνται με τη μουσική και επλήγησαν από τα μέτρα που επέβαλε η κυβέρνηση. Οτι δεν έχει διαφορά το να φας με ή χωρίς μουσική!
Εκτός και αν δεν της ξέφυγε. Και είναι καλύτερη «πολιτικός» απ’ όσο νομίζουμε…