«Τα ωραία τελειώνουν με πόνο» λέει το λαϊκό άσμα και πλέον ήρθε η ώρα και για την αποχώρηση από την ηγεσία της ΠΟΕΙΑΤΑ του Θύμιου Λυμπερόπουλου – του συνδικαλιστή προέδρου με τον οποίο ουσιαστικά ταυτίστηκε ο κλάδος των αυτοκινητιστών ταξί τα τελευταία χρόνια.
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί ανακοίνωσε την απόφασή του να μην είναι ξανά υποψήφιος στη συνεδρίαση των συμβούλων της ΔΑΚΜΜΕ την Τρίτη.
«Επειδή η παρουσία μου θεωρείται ότι μειώνει τη διαπραγματευτική ικανότητα της Ομοσπονδίας με την κυβέρνηση, μετά το τέλος της θητείας μου (Νοέμβριος 2020) δεν θα είμαι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές. Στηρίζω τις προσπάθειες όλων των συναδέλφων, θα υπερασπίζομαι πάντα το Ταξί και θα είμαι εδώ για ό,τι χρειαστεί ο κλάδος μας», ήταν η χαρακτηριστική αναφορά του, στη «δήλωση διευκόλυνσης» που έκανε προς τους συναδέλφους του.
Οψιμος φίλος του Αλέξη Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ (εδώ), λόγω της στήριξης που του προσέφερε ο Χρήστος Σπίρτζης στον «ανένδοτο» κατά των πλατφορμών (Beat, Uber) που «κλέβουν τον ιδρώτα των ταξιτζήδων», ο άλλοτε υποστηρικτής του Αντώνη Σαμαρά και γνωστός για τις «δεξιές» καταβολές του συνδικαλιστής είχε καταφερθεί με δριμύτητα εναντίον του σημερινού Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, χαρακτηρίζοντας τον «άνθρωπο με “ελάχιστο” πολιτικό ανάστημα» (εδώ) και ζητώντας την παραίτησή του από την προεδρία της ΝΔ.
Εξ ου και η αναφορά του κ. Λυμπερόπουλου περί «μείωσης της διαπραγματευτικής ικανότητας της Ομοσπονδίας» με τον ίδιο στην ηγεσία της…