Πανικός για μία Νutella, πανικός και για το μεγάλο ξεπούλημα στα pampers. Στα σούπερ μάρκετ της γαλλικής αλυσίδας Intermarché επαναλήφθηκαν οι σκηνές χάους και μάχης «σώμα με σώμα» αυτή τη φορά για πάνες στην εξευτελιστικά χαμηλή τιμή των 7 ευρώ (από 21 ευρώ που είναι κανονικά).
Εκατοντάδες περίμεναν υπομονετικά το άνοιγμα των καταστημάτων και μόλις άνοιξαν οι πόρτες, ορμήσαν για να προλάβουν να αγοράσουν όσο το δυνατόν πιο πολλές συσκευασίες pampers. Για μία ακόμη φορά δεν έλειψαν οι τσακωμοί, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις oι πελάτες ήρθαν και πάλι στα χέρια με αποτέλεσμα να κριθεί απαραίτητη η επέμβαση της αστυνομίας.
Ο γάλλος υπουργός Οικονομίας, Μπρουνό Λε Μερ, ωστόσο, δεν είδε με καλό μάτι τις συγκεκριμένες προωθητικές ενέργειες της αλυσίδας και με αφορμή τον «χαμό για μία Νutella», κάλεσε τους υπευθύνους της επιχείρησης να αποφεύγουν αυτό το στυλ προσφορών, καθώς όπως είπε, δεν επιτρέπεται η Γαλλία να εκπέμπει τέτοιους είδους εικόνες εν έτει 2018.
«Δέχθηκα χθες τον διευθυντή της Intermarché. Του είπα ότι αυτό δεν μπορεί να ξαναγίνει, δεν μπορούμε να έχουμε τέτοιες σκηνές για τέσσερα συνεχόμενα πρωινά στη Γαλλία», δήλωσε ο υπουργός στον ραδιοσταθμό RTL, επισημαίνοντας παράλληλα ότι δεν πρέπει να υποτιμώνται τα επεισόδια που προκλήθηκαν στα σούπερ μάρκετ της συγκεκριμένης αλυσίδας.
Στην ερώτηση αν ο τρόπος αυτός προώθησης προϊόντων που προτείνει η μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ θεωρείται «υγιής», ο Μπρούνο Λε Μερ απάντησε αρνητικά.
«Υπάρχει μια συμφωνία που υπεγράφη από την Intermarché και τους άλλους διανομείς πρόσφατα για να μην επαναληφθεί αυτού του είδους η προώθηση προϊόντων. Οφείλουν να κρατήσουν τον λόγο τους», σημείωσε ο υπουργός, ενώ αναμένεται να κατατεθεί και σχέδιο νόμου για το πλαίσιο λειτουργίας των αλυσίδων σουπερμάρκετ.
Παρά τη δημόσια συγγνώμη της αλυσίδας για τις εικόνες «gladiators» στους διαδρόμους των καταστημάτων της για ένα βάζο Nutella, οι προσφορές με έκπτωση 70% συνεχίστηκαν, με πάνες και καφέ.
Από την πλευρά της, η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού, Κατανάλωσης και Πάταξης της Απάτης (DGCCRF) ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι ξεκίνησε έρευνα σχετικά με την προωθητική ενέργεια της γαλλικής αλυσίδας για τη Nutella, ενώ η Ferrero που παρασκευάζει τo προϊόν, πήρε αποστάσεις ήδη από την περασμένη εβδομάδα, υπενθυμίζοντας ότι η συγκεκριμένη προσφορά «αποφασίστηκε μονομερώς» από την Intermarché , εκφράζοντας «τη λύπη της για τις συνέπειες που δημιουργούν σύγχυση (…) στους καταναλωτές».