Νέα ένταση σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής έξω από το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, όταν συνδικαλιστές εκπαιδευτικοί και άλλοι συγκεντρωμένοι διαπληκτίστηκαν με αστυνομικούς που τους απαγόρευαν την πρόσβαση στο σχολικό συγκρότημα. Ακολούθησαν επεισόδια στα ΕΠΑΛ Ευόσμου από ομάδα περίπου 100-150 ατόμων –μαθητές, σύμφωνα με τα ρεπορτάζ τοπικών μέσων της Θεσσαλονίκης– που βγήκαν από το σχολείο και άρχισαν να πετούν πέτρες και άλλα αντικείμενα κατά των αστυνομικών και των εκπροσώπων των μέσων ενημέρωσης.
Οι δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. που είχαν αναπτυχθεί από νωρίς στην περιοχή γύρω από το σχολείο, άφηναν να περνούν μόνο οι μαθητές και οι καθηγητές.
Εκπρόσωποι φορέων όπως η ΕΛΜΕ, η Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας κ.ά. θέλησαν να περάσουν τον κλοιό, προκειμένου –όπως έλεγαν– να συμπαρασταθούν στους μαθητές. Οι αστυνομικοί τους εμπόδισαν και ακολούθησαν οι αντεγκλήσεις.
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γονέων Θεσσαλονίκης υποστήριξε ότι «έχει καθυστερήσει η ταυτοποίηση των δραστών» των επεισοδίων των προηγούμενων ημερών έξω από τα ΕΠΑΛ.
«Κατά τη γνώμη μας», είπε, «έχει ευθύνη και η αστυνομία που με την ανοχή της άφησε να δημιουργηθούν όλα αυτά μέσα στο σχολείο, αλλά ταυτόχρονα πρέπει εδώ και τώρα να προχωρήσουν όλες οι εκπαιδευτικές διαδικασίες για να απομακρυνθούν όλα τα παραβατικά στοιχεία».
«Το πρόβλημα υπήρχε από καιρό, δεν πέφτουμε από τα σύννεφα», παρατήρησε χαρακτηριστικά, και την ευθύνη γι’ αυτό φέρουν και η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που επέτρεψαν όλο αυτό το διάστημα «να παρεισφρήσουν ακροδεξιά, φασιστικά στοιχεία για τα οποία είχε γνώση».
Λίγο αργότερα, για δεύτερη ημέρα, περίπου 100 άτομα εξήλθαν του ΕΠΑΛ Ευόσμου, έκλεισαν τον δρόμο έξω από το κτίριο στήνοντας οδοφράγματα και έβαλαν φωτιά σε κάδους απορριμμάτων.
Ομάδα μαθητών (σύμφωνα με όσα μεταδίδουν τα τοπικά μέσα) με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους επιτέθηκαν τους δημοσιογράφους που βρίσκονται στο σημείο για να καλύψουν το γεγονός, πετώντας πέτρες και καπνογόνα προς το μέρος τους.