«Εδώ και 4 χρόνια η κυβέρνηση αδυνατεί να δώσει πειστικές απαντήσεις για την άθλια κατάσταση στην οποία έχει καταδικάσει με τις επιλογές της τις αστικές συγκοινωνίες», αναφέρει σε δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Αχ. Καραμανλής.
«Μάλιστα, κατά τη συνήθη πρακτική της, και πετώντας λάσπη στις προηγούμενες διοικήσεις, οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δεν δίστασαν -μέσω του κ. Σπίρτζη- να διαβάλουν την προηγούμενη διοίκηση καταφεύγοντας ακόμη και στην άσκηση ποινικής δίωξης κατά του πρώην διοικητή της ΣΤΑΣΥ και σημερινού Γενικού Διευθυντή της Νέας Δημοκρατίας Νίκου Παπαθανάση. Η δίκη, ως γνωστόν, έγινε χθες και ο εισαγγελέας όχι μόνον πρότεινε την αθώωση του κ. Παπαθανάση, αλλά η εισήγησή του υιοθετήθηκε ομόφωνα από το τριμελές εφετείο κακουργημάτων», αναφέρει ο κ. Καραμανλής και προσθέτει:
«Κατόπιν τούτου, η συζήτηση επανέρχεται σε αυτό που θα έπρεπε εξ αρχής να είναι αντικείμενο διερεύνησης. Η Νέα Δημοκρατία θέτει σήμερα στην κυβέρνηση τρία ερωτήματα, δίνοντας στη δημοσιότητα και δύο συγκριτικούς πίνακες για να καταλάβουν όλοι οι πολίτες πώς η κυβέρνηση κατόρθωσε -διότι περί κατορθώματος πρόκειται- να μετατρέψει μια υγιή δημόσια επιχείρηση σε μια ακόμη προβληματική ΔΕΚΟ που βρίσκεται στα όρια της κατάρρευσης.
-Γιατί η ΣΤΑΣΥ φορτώνει τον κρατικό προϋπολογισμό με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ ενώ επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας δεν λάμβανε καμία κρατική επιδότηση;
-Γιατί η ΣΤΑΣΥ συσσωρεύει ελλείμματα, ενώ έχει αυξήσει όλα τα εισιτήρια; Υπενθυμίζουμε ότι επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας το εισιτήριο μειώθηκε από 1,40 σε 1,20 ευρώ ενώ παράλληλα επετεύχθη λειτουργική κερδοφορία.
-Γιατί, παρά την έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου η εταιρεία παρουσιάζει σημαντική μείωση στα έσοδα της κατά 30,5% σε σχέση με το 2014;».
Δείτε τους συγκριτικούς πίνακες με τη διαχρονική πορεία των οικονομικών της ΣΤΑΣΥ εδώ.