Άκουσα χθες (Τρίτη 8/2) με τα αυτιά μου τον εκπρόσωπο της κοινοπραξίας του Αιγαίου κ. Δημήτρη Γκατσώνη να λέει στη συνέντευξη των κοινοπραξιών που κατασκευάζουν τους αυτοκινητόδρομους, ότι το σημαντικότερο κομμάτι εκείνων που δεν πληρώνουν στα διόδια είναι οδηγοί φορτηγών μεγάλων εταιρειών, που έχουν τιμολογήσει το διόδιο στο τελικό προϊόν που μεταφέρουν οι υπάλληλοί τους αλλά προτιμούν να μην πληρώσουν τα διόδια εκμεταλλευόμενοι το «σήκωμα της μπάρας».
Μήπως θα πρέπει η κα. Α. Παπαρήγα και ο κ. Α. Τσίπρας αλλά και άλλοι του κινήματος της ανυπακοής να ξανασκεφτούν ποιός ακριβώς ωφελείται στις συγκεκριμένες περιπτώσεις. Πρόκειται μάλλον για μία επιδότηση των φορολογουμένων – με βάση τις συμβάσεις – προς τους μετόχους των εταιρειών τα εμπορεύματα των οποίων μεταφέρονται που συμπεριφέρονται σαν κοινοί κλέφτες.
Ο κ. Γκατσώνης είπε χαρακτηριστικά ότι «οι εταιρείες κερδοσκοπούν προς δόξαν των κορόιδων που αγωνίζονται στο όνομα της ανυπακοής» και των ακόμα μεγαλύτερων κορόιδων που θα πληρώσουν! Αντιλαμβάνομαι το δίκιο ανθρώπων πολλών τοπικών κοινωνιών που εξ αιτίας μιας σειράς λόγων «χαρατσώνονται» στην καθημερινότητά τους αλλά αυτή η ιστορία με τα φορτηγά δείχνει στον καθένα ότι και η πιο απλή εκδήλωση κοινωνικής διαμαρτυρίας στη χώρα μας μπορεί – αν την σκαλίσεις λίγο- να αποκτήσει δεύτερη, τρίτη και τέταρτη ανάγνωση.