Protagon A περίοδος

Αριθμίες σε μικρό ποτήρι

«Το ποσό των 2 εκατ. ευρώ θα καταλήξει το 2011 στις τσέπες ιδιωτών συμβούλων αποκρατικοποιήσεων...»

Σπύρος Σεραφείμ

«Ανατρέποντας μία παράδοση τριών αιώνων, οι Αρχές της Βρετανίας αποφάσισαν να επιτρέψουν στις παραδοσιακές παμπ να σερβίρουν μπύρα σε μικρά ποτήρια, χωρητικότητας μόλις 400 ml. Ήδη από το 1698 έχει καθιερωθεί με νόμο το “κλασικό” ποτήρι μπύρας της Βρετανίας, το οποίο χωράει 568 ml ακριβώς. Τώρα όμως δύο λόγοι επιβάλλουν την μείωση της χωρητικότητάς του: αφενός η ανησυχία των πελατών για τη σιλουέτα τους και αφετέρου η οικονομική κρίση, η οποία έχει οδηγήσει πολλούς ιδιοκτήτες παμπ να ζητούν εδώ και χρόνια άδεια να σερβίρουν μικρότερα ποτήρια σε χαμηλότερη τιμή. Από το 1970 μέχρι το 2009 η κατά κεφαλήν κατανάλωση οινοπνευματωδών στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει αυξηθεί κατά 40%».
Κάτι η Θάτσερ, κάτι η βασίλισσα Ελισάβετ, κάτι ο Μπλερ, πολύ θέλει ο άνθρωπος νομίζεις για να το ρίξει στο π(ι)οτό;

«Ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Σεν Λιούις πραγματοποίησαν τεστ με αυτοκίνητα κάμπριο μεγάλων εταιρειών (Ρorsche, Saab, Νissan, Ford κ.ά.) και κατέγραψαν τα επίπεδα θορύβου σε διάφορες ταχύτητες με ένα ειδικό όργανο που μετρούσε τα ντεσιμπέλ που έφταναν στο αριστερό αφτί του οδηγού, το οποίο είναι πιο εκτεθειμένο στους θορύβους του δρόμου. Σύμφωνα με τους ερευνητές, η κίνηση με ταχύτητες πάνω από 110 χλμ./ώρα μπορεί να εκτεθεί σε θορύβους ως 100 ντεσιμπέλ, με συνέπεια η ακοή του να κινδυνεύει να υποστεί βλάβη».
Πέραν, λοιπόν, του αυνανισμού, κουφαίνουν και τα κάμπριο…

«Το ποσό των 2 εκατ. ευρώ θα καταλήξει το 2011 στις τσέπες ιδιωτών συμβούλων αποκρατικοποιήσεων (φυσικά πρόσωπα) και άλλα 27 εκατ. ευρώ θα δοθούν από το ελληνικό δημόσιο σε εξειδικευμένες εταιρείες για τον ίδιο σκοπό. Αυτό προκύπτει από την αναλυτική κατανομή των πιστώσεων του Προϋπολογισμού του 2011 που έδωσε στη δημοσιότητα το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, όπως έχει υποχρέωση από το μνημόνιο».
Με απλά λόγια, η ελληνική κυβέρνηση δεν γνωρίζει το πώς θα μας βγάλει από την κρίση κι εμείς θα πρέπει να πληρώσουμε τους ειδικούς…

Η 5η Ιανουαρίου ήταν χωρίς αμφιβολία μια ιστορική μέρα για την Κούβα, αφού ξεκίνησε μια πρωτοφανή όσο και επώδυνη διαδικασία κατάργησης χιλιάδων θέσεων εργασίας. Η αρχή έγινε από τα υπουργεία Γεωργίας, Παραγωγής Ζάχαρης, Υποδομών, Υγείας και Τουρισμού.
Σύμφωνα με το σχέδιο, τους επόμενους έξι μήνες θα χαθούν περίπου 500 χιλιάδες θέσεις εργασίας στο Δημόσιο. Μέσα στην επόμενη τριετία, οι δημόσιοι υπάλληλοι θα έχουν μειωθεί κατά 1,3 εκατομμύρια ή το 25% του νυν εργατικού δυναμικού.
Η επανάσταση του συντρόφου Φιντέλ Κάστρο, φαίνεται ότι συνεχίζεται…

«Στο σταθερό ποσό των 35 ευρώ (μονή ταρίφα) διαμορφώνεται από 1ης Φεβρουαρίου το κόμιστρο των ταξί για τη διαδρομή από και προς το Ελευθέριος Βενιζέλος. Με απόφαση του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σπύρου Βούγια, θεσπίζεται τιμολόγιο κομίστρων για τα επιβατικά δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα (ταξί), από και προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», στο ποσό των 35 ευρώ για τις ώρες 05.00 – 24.00 (μονή ταρίφα) και 50 ευρώ για τις ώρες 00.00 – 05.00 (διπλή ταρίφα)».
Αυτά είναι! Αν δεν το καταλάβατε, γίναμε Νέα Υόρκη!

«Μειώσεις μισθών κατά 9% για την επόμενη διετία προβλέπει η πρώτη επιχειρησιακή σύμβαση, στην υπογραφή της οποίας προχώρησαν, στις 29 Δεκεμβρίου, οι εργαζόμενοι της γαλακτοβιομηχανίας Δράμας ΝΕΟΓΑΛ ΑΕ».
Να θυμίσω ότι η μείωση των μισθών, στις νέες συλλογικές συμβάσεις, απαιτεί τη γραπτή συναίνεση του εργαζομένου…