| CreativeProtagon
Επικαιρότητα

Business stories: Δωρεάν υπηρεσία για chat με γιατρό για τον κορονοϊό

Η πλατφόρμα doctoranytime που ίδρυσε το 2012 η Ελευθερία Ζούρου «άνοιξε» για ελεύθερο και δωρεάν chatting με γιατρούς σχετικά με τον κορονοϊό - από απλά ερωτήματα μέχρι και καθοδήγηση για συμπτώματα
Κώστας Τσαούσης

Η Ελευθερία Ζούρου είναι μια από τις πρώτες γυναίκες -άλλωστε, δεν είναι και πολλές- που ίδρυσαν startup, βγήκαν δυναμικά στην αγορά και κατάφεραν με πολύ μεράκι και επιμονή να πετύχουν τους στόχους τους. Η Ελευθερία με τη πλατφόρμα doctoranytime που δίνει γρήγορα και σωστά την ευκαιρία να «συναντηθούν» ασθενείς και γιατροί από το 2012 που ιδρύθηκε και λειτουργεί στην ελληνική αγορά έχει επιτύχει να δημιουργήσει μια ευρεία βάση και σχέσεις εμπιστοσύνης , πολύ χρήσιμα στοιχεία για μια «κατάσταση πολιορκίας» σαν και αυτή που βιώνουμε τις τελευταίες εβδομάδες με την εισβολή του αόρατου εχθρού covid-19.

Η επισήμανση κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Η εταιρεία της Ελευθερίας προσφέρει εντελώς δωρεάν την υπηρεσία για chat των ενδιαφερομένων με γιατρούς προκειμένου να δοθούν απαντήσεις για τo νέο κορονοϊό.

Η Ελευθερία Ζούρου με τη πλατφόρμα doctoranytime δίνει γρήγορα και σωστά την ευκαιρία να «συναντηθούν» ασθενείς και γιατροί

Με άλλα λόγια, «αν χρειάζεσαι γιατρό αλλά πρέπει να μείνεις σπίτι; Γίνεται!», όπως επισημαίνουν με ισχυρό αίσθημα ευθύνης τα στελέχη της πλατφόρμας. «Έχεις ερωτήματα, αμφιβολίες, ανησυχίες, σχετικά με τον κορονοϊό ή έχεις παρουσιάσει συμπτώματα και χρειάζεται καθοδήγηση; Τώρα μπορείς να μπεις στο doctoranytime και να συνομιλήσεις με καταρτισμένους ιατρούς εντελώς δωρεάν». Με την λύση του doctoranytime chat μπορείς να συνομιλήσεις κανονικά με τον γιατρό από τον ασφαλή χώρο του σπιτιού σου, από τις 10:00 μέχρι τις 20:00.

«Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε την καινούρια εφαρμογή doctoranytime chat, για τον συγκεκριμένο σκοπό καθώς ο χρήστης μπορεί να υποκαταστήσει την επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον δεν συντρέχει σοβαρός λόγος και χρειάζεται απλή καθοδήγηση, προκειμένου να περιορίσουμε την συνάθροιση κόσμου στα ιατρεία, και τις περιττές μετακινήσεις. Θεωρώ υποχρέωσή μας να προσφέρουμε κι εμείς το καλύτερο που μπορούμε αυτή τη δύσκολη ώρα», λέει η ιδρύτρια του doctoranytime Ελευθερία Ζούρου.

«H υπηρεσία του chat έχει χρησιμοποιηθεί από 5000 χρήστες, και στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι εξαιρετικά ικανοποιημένοι, καθώς μπορούν να πάρουν καθοδήγηση από τους γιατρούς, ή να ρωτήσουν για θέματα υγείας που τους απασχολούν, που σε άλλη περίπτωση είτε θα έκαναν μία ατέρμονη αναζήτηση χωρίς αποτέλεσμα στο διαδίκτυο, ή δεν θα έκαναν απολύτως τίποτα με ό,τι αυτό συνεπάγεται», δηλώνει ο Αρτέμης Κασομούλης, CMO τoυ doctoranytime.

«Όλο και περισσότεροι χρήστες καθημερινά χρησιμοποιούν την υπηρεσία του doctoranytime chat για να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με ιατρικά θέματα που τους απασχολούν, τόσο επείγοντα όσο και πιο ήπια, για να ζητήσουν μια δεύτερη γνώμη σε μια διάγνωση που έχουν ήδη ή μια αγωγή που τους έχει προταθεί ή ακόμα και για να μάθουν ποια είναι η κατάλληλη ειδικότητα που πρέπει να επισκεφθούν με βάση τα συμπτώματά τους κερδίζοντας έτσι πολύτιμο χρόνο αλλά ταυτόχρονα νιώθοντας ασφάλεια και ικανοποίηση, καθώς στόχος μας πάντα είναι να αισθάνονται ότι όντως βρίσκονται σε καλά χέρια», επισημαίνει η Αλεξάνδρα Σπυροπούλου, CCM του doctoranytime.

Όπως λένε καθημερινά και οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από την λειτουργία της πλατφόρμας, «εργαζόμαστε παθιασμένα γι’ αυτό και η αποστολή μας είναι να μην αφήσουμε ούτε έναν άνθρωπο που απευθύνεται στο doctoranytime για οποιοδήποτε θέμα αφορά την υγεία του να φύγει χωρίς να έχουμε κάνει τα πάντα για να το πετύχει. Το κάνουμε πράξη κάθε μέρα βοηθώντας εκατομμύρια ασθενείς να διαβάσουν 100% αξιόπιστες πληροφορίες, καθώς προκύπτουν όλες από γιατρούς, για συμπτώματα και ασθένειες, να εντοπίσουν ποιος γιατρός είναι ο καταλληλότερος για το θέμα υγείας που αντιμετωπίζουν κρίνοντας από μία σειρά χαρακτηριστικών, να κλείσουν ραντεβού εύκολα και γρήγορα».

Για τη καλύτερη γνωριμία με τη πλατφόρμα δύο- τρία στοιχεία από τη διαδρομή της μέσα από το περιεχόμενο που είναι δημοσιευμένο στο site: