Στο νέο σποτ γίνεται ειδική αναφορά στις προσπάθειες ενσωμάτωσης των προφυγόπουλων στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας | primeminister.gr/ Youtube
Επικαιρότητα

Nέο σποτ Τσίπρα για το ολοήμερο σχολείο

Την επικοινωνιακή προβολή του κυβερνητικού έργου συνεχίζει με σταθερό ρυθμό η ομάδα του Θανάση Καρτερού
Protagon Team

Nέο βίντεο ετοίμασε η επικοινωνιακή ομάδα του Πρωθυπουργού, αυτή τη φορά για να διαφημίσει την επέκταση της ολοήμερης διδιασκαλίας σε περισσότερα από 4.400 σχολεία της χώρας. Ειδική αναφορά γίνεται επίσης στις προσπάθειες ενσωμάτωσης των προφυγόπουλων στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας, αλλά και στην πρόνοια που -όπου αναφέρεται- λαμβάνεται για τους μαθητές με αναπηρία στη σχολική τους καθημερινότητα.

«Από τον Σεπτέμβριο του 2016 τα σχολεία ανοίγουν κανονικά, με ικανοποιητική στελέχωση και τα βιβλία στα θρανία από την πρώτη ημέρα. Παράλληλα, επεκτείνεται το Ολοήμερο πρόγραμμα διδασκαλίας στο σύνολο των 3.600 πολυθέσιων δημοτικών σχολείων της χώρας, αλλά και σε 834 ολιγοθέσια (μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια) δημοτικά σχολεία που βρίσκονται στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές της χώρας και διευρύνθηκε η λειτουργία των Τμημάτων Υποδοχής στα δημόσια σχολεία για τα προσφυγόπουλα  με επιπλέον προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών για απασχόληση στις ΔΥΕΠ. Επίσης, από τον Ιανουάριο του 2018 ξεκίνησε η πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος «Η τσάντα στο σχολείο» τουλάχιστον για ένα Σαββατοκύριακο τον μήνα, με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων», αναφέρεται στο κείμενο που συνοδεύει το νέο σποτ του Μαξίμου.

Οι κυβερνητικοί πανηγυρισμοί έρχονται λίγες μόλις εβδομάδες μετά τις επεισοδιακές διαμαρτυρίες αδιόριστων αναπληρωτών καθηγητών στο υπουργείο Παιδείας (δείτε το βίντεο κάτω).

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ, Γιάννη Δελλή, ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, έριξε το φταίξιμο για τα έκτεταμένα επεισόδια κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας των αναπληρωτών, στους… αστυνομικούς που όπως είπε, έκαναν υπερβολική χρήση βίας και υποσχέθηκε ότι τον Οκτώβριο θα ανακοινωθεί, τόσο ο αριθμός μόνιμων προσλήψεων στη δημόσια εκπαίδευση όσο και το σύστημα διορισμού τους.