Μετά τα ιχθυοπωλεία του πρώτου σποτ για το κοινωνικό μέρισμα, τα σχολικά γεύματα και τις μπουγάτσες Θεσσαλονίκης για το πρωθυπουργικό Γραφείο στη συμπρωτεύουσα, ήρθαν τα ρυζόγαλα και τα εκμέκ, όλα ημέρας και πάντα φρέσκα, χάρη στο μειωμένο τιμολόγιο ηλεκτρικού ρεύματος για επιχειρήσεις και 140.000 νοικοκυριά της Δυτικής Μακεδονίας.
Το νέο σποτ από την επικοινωνιακή ομάδα του Μαξίμου έχει απ’ όλα: τούνελ (και νέους αυτοκινητοδρόμους) για να συμβολίσει την έξοδο από τα επονείδιστα μνημόνια, πλάνα από Μεγαλόπολη, Φλώρινα και λίμνη Καστοριάς (σαν από διαφημιστικό του ΕΟΤ), τον περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Θεόδωρο Καρυπίδη, να γιορτάζει μαζί με τον Αλέξη Τσίπρα και φυσικά την κατακλείδα «ήταν δίκαιο έγινε πράξη» που συνοδεύει όλες τις αντίστοιχες επικοινωνιακές παρεμβάσεις για την ανάδειξη του κυβερνητικού έργου.
Με προπέτασμα την έκπτωση έως και 30% στους λογαριασμούς ηλεκτρικούς ρεύματος γ ια 140.000 νοικοκυριά της Δυτικής Μακεδονίας και του δήμου Μεγαλόπολης, το επικοινωνιακό επιτελείο του Πρωθυπουργού βρίσκει πρωτίστως την ευκαιρία να προπαγανδίσει ότι χάρη στον ΣΥΡΙΖΑ ο λαός «ξεμπέρδεψε» με το παλιό διεφθαρμένο σύστημα.
«Με το παλιό ξεμπερδέψαμε, ανοίγουμε καινούριους λογαριασμούς, καθαρούς και δίκαιους», λέει ένας τυπικός ψηφοφόρος του φιλολαϊκού ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς βέβαια να διευκρινίζεται τι ακριβώς εννοεί με το «καινούριους λογαριασμούς» και πόσο «καθαροί» και «δίκαιοι» είναι, δεδομένου ότι σήμερα οι μόνοι λογαριασμοί με τους οποίους είναι αντιμέτωποι οι πολίτες, είναι αυτοί με την εφορία (λόγω υπερφορολόγησης) και τη «λαιμητόμο» των πλειστηριασμών…
Οι εμπνευστές και δημιουργοί του νέου βίντεο δεν μένουν όμως εκεί, βάζοντας και το απαραίτητο σκηνοθετικό περιτύλιγμα με… φρέσκα ρυζόγαλα και πάστες, για να γλυκάνουν τον πόνο όσων δεν νιώθουν ακόμα το «ευεργετικό» αποτέλεσμα των τριών ετών διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Ευτυχώς που δεν μας είπαν: «Να σας το τυλίξω ή θα το πάρετε έτσι;»