Η AEGEAN είναι μία από τις αγαπημένες εταιρείες των επιβατών στη νότια Ευρώπη. Το επιβεβαίωσαν 19,2 εκατομμύρια άτομα, σε έρευνα που διεξήχθη από τον Αύγουστο του 2015 μέχρι τον Μάιο του 2016. Και το επισημοποίησε το βραβείο της «Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρείας στην Ευρώπη», με το οποίο τιμήθηκε για έκτη συνεχή χρονιά -και έβδομη φορά τα τελευταία 8 χρόνια- η ελληνική αεροπορική εταιρεία!
«Η κατάκτηση του βραβείου αποτελεί ένα εξαιρετικό επίτευγμα. Η AEGEAN συνεχίζει να αποδίδει εξαιρετικά στις έρευνες που πραγματοποιούνται για τα βραβεία τόσο σε περιφερειακό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε ο Εντουαρντ Πλέιστεντ, διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού αξιολόγησης αερομεταφορών Skytrax, που διεξάγει από το 1999 τις έρευνες και χαρίζει βραβεία στις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες.
«Ολοι εμείς στην AEGEAN είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’ αυτό το σημαντικό βραβείο, το Skytrax World Airline Award, που λάβαμε για 6η συνεχή χρονιά», δήλωσε το τιμώμενο πρόσωπο, δηλαδή ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης. «Η συγκεκριμένη βράβευση μάς δίνει κίνητρο να δημιουργούμε ακόμη περισσότερα για τους πελάτες μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουμε και είμαστε περήφανοι που η προσπάθειά μας έχει αναγνωριστεί από τους επιβάτες. Θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το βραβείο σε όλους τους συναδέλφους μου στην AEGEAN, που με συνέπεια εργάζονται καθημερινά για να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας ώστε να είμαστε αντάξιοι της εμπιστοσύνης των επιβατών μας», τόνισε ο ίδιος.
Οπως σημείωσαν οι διοργανωτές της απονομής βραβείων, που πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουλίου κατά τη διάρκεια της αεροδιαστημικής έκθεσης Farnborough International Airsho, στο αγγλικό Χαμσάιρ, η κατάκτηση του βραβείου επιβεβαιώνει την κυρίαρχη θέση της AEGEAN στην Ευρώπη. Στα ερωτηματολόγια που κλήθηκαν να απαντήσουν 19,2 εκατ. επιβάτες από 104 διαφορετικές εθνικότητες φάνηκε και ακριβώς γιατί διατηρεί η Aegean την κυρίαρχη θέση της στην Ευρώπη. Η εταιρεία ξεχώρισε για τις επιδόσεις της στις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση που προσφέρει στο αεροδρόμιο (π.χ. check-in και επιβίβαση, άφιξη και η μεταφορά, και lounges), για την άνεση των καθισμάτων, την καθαριότητα της καμπίνας, ασφαλώς τα φαγητά και τα ροφήματα, το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, την εξυπηρέτηση, τον επαγγελματισμό και τη συμπεριφορά του προσωπικού της καθώς και για τη συνολική εμπειρία πτήσης που παρέχει στον επιβάτη.
Και δεν πρόκειται για μία από τις πολλές έρευνες που πραγματοποιούνται χωρίς να εγγυώνται πάντα έγκυρα αποτελέσματα. Ο οργανισμός Skytrax Research of London, στο Ηνωμένο Βασίλειο, διεξάγει την έρευνα World Airline Awards από το 1999 και έχει θεσπίσει αυστηρούς κανόνες διαφάνειας για τη διασφάλιση της ανεξαρτησίας της. Είναι η πιο έγκυρη και σημαντική πηγή αξιολόγησης στον κλάδο των αερομεταφορών. Πολλά συγχαρητήρια στην AEGEAN!
Υ.Γ. H AEGEAN & η Olympic Air μετέφεραν 11,6 εκατομμύρια επιβάτες το 2015. Το πρόγραμμα δρομολογίων το 2016 καλύπτει ένα δίκτυο 145 προορισμών, 111 εξωτερικού και 34 εσωτερικού σε 45 χώρες.