Καταρχάς, μετά το περσινό πείραμα με τους Argo, που φαινόταν εκ των προτέρων ότι θα αποτύχει μιας και δεν είχε τίποτα απ’ όσα ζητά η Eurovision (ούτε χαριτωμένες υπάρξεις, ούτε αξιοσημείωτες φωνές, ούτε ωραίο τραγούδι, ούτε εντυπωσιακό στήσιμο, ούτε κάτι διαφορετικό και πιασάρικο), επιτέλους η ΕΡΤ έκανε μια σωστή επιλογή. Ένα νέο, και ωραίο κορίτσι της mainstream μουσικής σκηνής, που ακολουθεί τους κανόνες της μεθοδικά και καταφέρνει με το ταλέντο και τη φιλοδοξία του να ξεχωρίζει.
Εφόσον λοιπόν αποφασίσαμε να συμμετέχουμε και φέτος σε τούτη τη μουσική φιέστα, εν πρώτοις ανακουφιζόσουν που η ΕΡΤ επέλεξε την Demy. Τουλάχιστον, έλεγες, τα λεφτά που θα δώσουμε για τη διοργάνωση δεν θα πάνε υπέρ πίστεως σε πειράματα με μηδενικές πιθανότητες επιτυχίας. Ανεξαρτήτως του αποτελέσματος, αυτό το κορίτσι είναι ό, τι καλύτερο μπορεί να σκεφτεί κανείς για να μας εκπροσωπήσει, τη βλέπεις και λες ότι είναι μια φυσιολογική εξέλιξη της μέχρι τώρα πορείας της να συμμετέχει και σ’ έναν ευρωπαϊκό μουσικό διαγωνισμό. Η Eurovision έχει φτιαχτεί για τραγουδίστριες όπως η Demy.
Hταν τόσο πετυχημένη η επιλογή της, που κατάφερε να λάμψει και να περάσει στον τελικό ενώ την πλαισίωνε μια ανιαρή μπούρδα. Άκουγα εδώ και μέρες για ένα υπερθέαμα που θα συμβεί επί σκηνής. Διάβαζα για ειδικές κατασκευές που δεν έχουν ξανασυμβεί σε Eurovision, διάβαζα για τρισδιάστατες απεικονίσεις που θα γίνουν χάρη σε μια μεμβράνη 3d, η οποία θα δημιουργεί την εντύπωση ότι η Demy αιωρείται, διάβαζα για πράγματα που πετούν και χάνονται σ’ έναν ουρανό γεμάτο αστέρια.
Και τι δεν διάβασα, και τι δεν άκουσα για το σκηνικό και τη σκηνοθεσία του τραγουδιού μας, τα οποία ενορχήστρωσε ο Φωκάς Ευαγγελινός. Περίμενα το λιγότερο κάτι φαντασμαγορικό, κάτι που θα με ξάφνιαζε, που θα εγκλώβιζε την προσοχή μου. Ειλικρινά, και εντελώς καλοπροαίρετα, δεν είδα τίποτα απ’ όσα ευαγγελίζονταν. Αντιθέτως, το θέαμα που είδα ήταν κοινότοπο και βαρετό, χωρίς ούτε μια στιγμή άξια προσοχής. Και όλο αυτό με την αιώρηση, μια σκέτη θολούρα. Ασε που είχες μια Demy να κάθεται ακίνητη όλη την ώρα στη σκηνή. Σε μιούζικαλ παίζει η κοπέλα, αξιοποίησέ την κύριε σκηνοθέτη!
Ατυχείς σχεδιασμοί που παρουσιάστηκαν σαν υπερθέαμα; Λιγοστές παροχές και λεφτά που δεν αφήνουν πολλά περιθώρια να λειτουργήσεις; (αν κι εγώ δεν το δέχομαι, όταν δεν υπάρχει χρήμα, βάζεις τη φαντασία σου να δουλέψει και μπορεί το αποτέλεσμα να είναι καλύτερο). Μήπως ένας υπερτιμημένος Φωκάς Ευαγγελινός απ’ τον οποίο περιμένουμε περισσότερα απ’ όσα (πια) μπορεί να δώσει; Δεν ξέρω τι απ’ όλα, πάντως τα social media βούιξαν, όλοι μιλούσαν για ένα υπερθέαμα που κανείς, ποτέ, δεν είδε.
Το μόνο που εγκλώβισε τελικά την προσοχή μας ήταν η Demy. Και ευτυχώς που συνέβη αυτό, ευτυχώς που το πρώτο βιολί είναι τόσο καλό και μπορεί να σταθεί μόνο του. Η ενέργειά της σε μαγνητίζει, τη συμπαθείς αμέσως και χαίρεσαι να την βλέπεις. Ευτυχώς δηλαδή που η ΕΡΤ έπαθε Demy, γιατί η Demy έπαθε Φωκά Ευαγγελινό.
ΥΓ